پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آزمون مجازی جامعه الزهرا

حوزه/ آزمون ورودی سطح ۲، سطح ۳ و بازپذیری جامعةالزهرا(س) در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت مجازی و در دو مرحله برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آزمون ورودی سطح ۲، سطح ۳ و بازپذیری در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت مجازی و در دو مرحله اجرا می‌شود.

داوطلبان آزمون ورودی سطوح ۲ و ۳ و بازپذیری می‌توانند برای دریافت اطلاعات ورود به سامانه آزمون مجازی، صبح روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت، به سایت پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir مراجعه کنند.

مرحله اول آزمون ورودی، عصر روز دوشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد که شرکت در این آزمون برای همه داوطلبان سطح ۲ و۳ و بازپذیری الزامی است.

این آزمون، آزمون علمی نیست و صرفاً یک آزمون شبیه‌سازی شده آزمون اصلی است تا داوطلبان با نحوه ورود و شرکت در آزمون مجازی آشنا شوند و نسبت به رفع ابهامات و مشکلات پیش از آزمون اصلی اقدام گردد. سوالات آزمون آزمایشی به صورت نظرسنجی است.

کارت آزمون از صبح روز دوشنبه، ۲۷ اردیبهشت قابل دریافت است و اطلاعات تکمیلی بر روی کارت قابل مشاهده است.

توجه: به همه شرکت کنندگان این آزمون ۱۰ امتیاز ویژه تعلق خواهد گرفت که به امتیاز آزمون اصلی آنها اضافه خواهد شد.

مرحله دوم آزمون ورودی، روز جمعه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار خواهد شد. داوطلبان سطح ۲، سطح ۳ و بازپذیری در ساعت تعیین شده در کارت آزمون باید در آزمون شرکت کنند.

داوطلبان می‌توانند اطلاعات تکمیلی مربوط به پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام را در سامانه پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir مشاهده کنند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha