شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تصاویر/نشست هم اندیشی نخبگانی مدیران و اساتید مدارس سطح یک حوزه علمیه قم

حوزه/ حجت الاسلام سید علی موسوی گفت: راه حل مشکلات کشور از وین نمی گذرد و باید به ظرفیت های داخل تکیه نمود؛ این گفتمان در جامعه ما باید نشر پیدا کند و فرهنگ سازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید علی موسوی در نشست هم اندیشی نخبگانی، مدیران و اساتید مدارس علمیه سطح یک حوزه علمیه قم که با موضوع ضرورت تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و لزوم نقش آفرینی اجتماعی و سیاسی حوزویان برگزار شد، بیان داشت: طبعاً بحث از مبانی اندیشه های اسلامی برای ورود حوزویان به عرصه های اجتماعی بحث گسترده ای است و الحمدلله این موضوع به برکت انقلاب اسلامی حل شده و این فضا برای حوزویان فراهم است.

وی گفت: راه حل مشکلات کشور از وین نمی گذرد و باید به ظرفیت های داخل تکیه نمود؛ این گفتمان در جامعه ما باید نشر پیدا کند و فرهنگ سازی شود.

مدیر پژوهشگاه باقرالعلوم علیه السلام اظهار کرد: امروز با استفاده از شبکه های اجتماعی می توان فاصله به وجود آمده بین روحانیت و بخشی از بدنه اجتماعی کشور را از بین برد و با آنان ارتباط گیری بیشتری داشت.

وی عنوان داشت: اگر همه طلاب خود را موظف بدانند با دوستان هم محله ای، هم دانشگاهی، هم مدرسه و غیره خود گروه هایی در فضای مجازی تشکیل دهند قطعاً می توان این مرز را در هم شکست.

حجت الاسلام موسوی گفت: ما حوزویان باید بتوانیم ادبیات قرآن و گفتمان اسلام در موضوع انتخابات را در میان مردم تبلیغ نماییم و از بررسی گزینه های مختلف که در انتخابات شرکت کرده اند بپرهیزیم؛ قطعاً امروز این روش بیش از هر روش دیگری در تعیین سرنوشت کشور ما مورد نیاز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha