پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/نشست هم اندیشی نخبگانی مدیران و اساتید مدارس سطح یک حوزه علمیه قم

حوزه/ حجت الاسلام عبدالرضا محمودی گفت: نقش مسندنشینان کنونی جلوگیری از وقوع مرحله ترمیدور است و می بایست با اعمال و رفتار خود مردم را در تراز انقلاب نگه دارند تا انقلاب از رشد باز نماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام عبدالرضا محمودی در نشست هم اندیشی نخبگانی، مدیران و اساتید مدارس علمیه سطح یک حوزه علمیه قم که با موضوع ضرورت تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و لزوم نقش آفرینی اجتماعی و سیاسی حوزویان برگزار شد گفت: در مورد نقش حوزویان در حوادث انقلاب و جامعه اگر آسیب شناسی و مطالعه ای داشته باشیم خواهیم دید انقلاباتی در دنیا شده است.

وی افزود: تعبیری در بررسی انقلاب ها با عنوان دوره «ترمیدور» وجود دارد؛ این یکی از مراحلی است که در همه انقلاب ها اتفاق می افتد.

مدیر مدرسه مهدی موعود (عج) بیان داشت: در مرحله ترمیدور برگشت به ارزش های پیشین اتفاق می افتد؛ این برگشت ریشه در عملکرد مسئولین آن انقلابات دارد.

وی گفت: نقش مسندنشینان کنونی جلوگیری از وقوع مرحله ترمیدور است و می بایست با اعمال و رفتار خود مردم را در تراز انقلاب نگه دارند تا آن انقلاب از رشد باز نماند.

حجت الاسلام محمودی اظهار کرد: توقع و انتظار ما از بزرگان و نهادهای حوزوی این است که در این پیچ تاریخی انقلاب اسلامی نظاره گر نباشند؛ ما حوزویان باید بی تحرک نمانیم و در انتخابات به طور جدی ورود پیدا کنیم.

وی عنوان داشت: ما از بزرگان حوزه می خواهیم در مسائل کلانی همچون انتخابات علمداری کنند تا سایر حوزویان نیز به پشتیبانی آنان بپردازند و به تبیین ارزش های انقلاب اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 0
    همش شعار