دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/نشست هم اندیشی نخبگانی مدیران و اساتید مدارس سطح یک حوزه علمیه قم

حوزه/ حجت الاسلام مهدیان تصریح کرد: بیان و فرم ارائه بیان در تبلیغ دین و انقلاب اسلامی به خوبی می تواند تأثیرگذار باشد؛ در ایام سیل، زلزله و کرونا دیدیم که آستین بالا زدن روحانیت در کمک رسانی به مردم چه تأثیر مفیدی داشت و این یک فرم بسیار خوب و کارا در ارتباط گیری با مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مهدیان در نشست هم اندیشی نخبگانی، مدیران و اساتید مدارس علمیه سطح یک حوزه علمیه قم که با موضوع ضرورت تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و لزوم نقش آفرینی اجتماعی و سیاسی حوزویان برگزار شد گفت: شکاف و دوقطبی که در بین جامعه ایجاد افتاده است اصلاً خوب نیست؛ ما روحانیون می بایست در این دو دستگی هضم نشویم تا مردم سالاری دینی زایل نگردد.

وی افزود: وقتی که انتخابات شکل می گیرد شرایط برای رشد معنوی ما آماده است اما ما معمولاً از این رشد غافل می مانیم.

این محقق خاطرنشان کرد: دشمن این بار روی جدا کردن مردم از انتخابات تمرکز کرده و ممکن است ما حوزویان نیز در این دوره روی بررسی گزینه ها و نفرات شویم و از این نقشه دشمن غافل گردیم.

وی گفت: ما باید زبانی پیدا کنیم که بتواند از داخل مجموعه روحانیت بیرون رفته و با توده مردم ارتباط بگیرد تا از این طریق گفتمان انقلاب دوباره برای مردم تبیین شود.

حجت الاسلام مهدیان تصریح کرد: بیان و فرم ارائه بیان در تبلیغ دین و انقلاب اسلامی به خوبی می تواند تأثیرگذار باشد؛ در ایام سیل، زلزله و کرونا دیدیم که آستین بالا زدن روحانیت در کمک رسانی به مردم چه تأثیر مفیدی داشت و این یک فرم بسیار خوب و کارا در ارتباط گیری با مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha