سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق

حوزه/ آیت الله مدرسی از رسانه ها خواست به اخلاق حرفه ای و شغلی کاملاً پایبند باشند و قلم خود را در اختیار کشور های استعمار گر یا احزاب مرتبط با آنها قرار ندهند و دروغ پراکنی نکنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق نسبت به تلاش هایی که برای مسموم کردن فضای جامعه و تشدید مسائل اختلاف برانگیز میان مردم برای کسب آراء انتخاباتی قبل از انتخابات آینده انجام می گیرد، هشدار داد و گفت: این عمل ناپسند، مصدق اشاعه فحشا در امت است.

ایشان در سخنرانی هفتگی خود تأکید کرد: احیای میلیونی شب قدر در شهر های مختلف عراق، بیانگر یک قاعده بزرگ ایمانی و محکم در کشور است. امّا چرا برخی با قلم جاهلانه یا خبیثانه به دنبال انحراف وجدان امت هستند.

خودداری از اتهام زنی، دروغ پراکنی و منفی گویی در انتخابات

آیت الله مدرسی از سیاستمدارانی که می خواهند در انتخابات آینده عراق رقابت کنند، خواست در رقابت برای رسیدن به پارلمان دست از آنچه با اخلاقیات منافات دارد بردارند و دروغ و تهمت زدن به دیگران را کنار بگذارند و با اموال فاسد از اسلوب های تبلیغاتی بی ارزش استفاده نکنند.

این عالم عراقی با بیان اینکه اگر هر نامزدی برنامه ای در جهت منافع کشور دارد، باید آن را ارائه دهد و نقاط مثبت آن را بیان کند، افزود: نامزدهای انتخاباتی دست از تهمت زدن به دیگران و منفی گویی علیه آنها بردارند و ایمان خود را حفظ کنند و آن را به حراج نگذارند که این خسارت بزرگتر از به دست آوردن کرسی مجلس است.

رسانه های در تبلیغات انتخابات اخلاق حرفه ای را رعایت کنند

آیت الله مدرسی از رسانه ها خواست به اخلاق و شرافت حرفه ای و شغلی کاملاً پایبند باشند و قلم خود را در اختیار کشور های استعمار گر یا احزاب مرتبط با آنها قرار ندهند و دروغ پراکنی نکنند.

ایشان در ادامه گفت: ما با بستن دهان ها و شکست قلم ها موافق نیستیم، امّا رسانه ها باید خدا را در نظر داشته باشند.

 این عالم شیعه در پایان از ملت عراق خواست در تعامل با رسانه ها مسئولیت پذیر باشند و اگر متوجه شدند که رسانه ای تبلیغات منفی دارد، آن را تحریم کرده و خودشان رسانه ای برای نشر حقایق باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha