شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فلسطین

حوزه/ فراکسیون حزب "عدالت و توسعه" از پارلمان مراکش خواست در واکنش به تجاوز اسرائیل به فلسطینی ها، دفتر ارتباطات رژیم اسرائیل را در شهر رباط تعطیل کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، فراکسیون حزب "عدالت و توسعه" از پارلمان مراکش خواست در واکنش به تجاوز اسرائیل به فلسطینی ها، دفتر ارتباطات رژیم اسرائیل را در شهر رباط تعطیل کند.

محمد الحمداوی نماینده فراکسیون "عدالت و توسعه" گفت: امیدواریم تصمیمی همانند آنچه در انتفاضه ۲۰۰۲ انجام گرفت، اتخاذ کند و دفتر ارتباطی رژیم صهیونیستی در رباط را تعطیل کند.

وی افزود: استقامت و پایداری حماسی ملت فلسطین که به نمایندگی از تمامی امت در دفاع از مقدسات به نمایش می گذارد، مایه افتخار و عزّت است.

شایان ذکر است که رژیم اسرائیل اخیراً خانه ها و ساختمان ها و موسسات دولتی و مدنی را در نوار غزه هدف بمباران قرار داده و گروه های فلسطینی نیز شهرک های اسرائیلی را با موشک ها و بمب افکن ها هدف قرار دادند.

رژیم اسرائیل و مراکش در ماه دسامبر گذشته از برقراری روابط دیپلماتیک خبر دادند و این کشور بعد از امارات، بحرین و سودان در ردیف عادی سازان روابط با رژیم اسرائیل قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha