پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ مراسم تکریم و معارفه مدیر جامعه الزهرا(س)

حوزه/ مدیر جامعةالزهرا(س) گفت: جهت گیری حرکت های جامعةالزهرا(س) در ساعت های فرهنگی، علمی، پژوهشی، تبلیغی و تربیتی با تکیه بر سیاست گذاری بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود و این امر اولویت راهبردی در این مجموعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، زهره برقعی در مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام که پیش از ظهر چهارشنبه،  با حضور علما، فضلا، نمایندگان بیوت مراجع عظام و مسئولان حوزوی در  سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، اظهار داشت: جامعه الزهرا(س) یادگار گرانسنگ امام راحل است و شجره مبارکه است که همزمان با انقلاب اسلامی تحت حمایت های امام راحل و سپس مقام معظم رهبری و مراجع رشد و نمو یافت.
وی افزود: جامعه الزهرا(س) امروز به عنوان بزرگترین موسسه آموزش دینی بانوان جهان تشیع با برخورداری از حمایت علما و فقها، اساتید فرهیخته، پژوهشگران، مبلغان و طلاب مستعد ایرانی و بین المللی و دانش آموزان نقش بی بدیل و استثنایی در پشتیبانی علمی و آموزش و مسائل زنان در عرصه ملی و بین المللی دارد.
این مقام مسئول ادامه داد: خداوند را شاکریم که توفیق خدمت مجدد دراین خانه که منتسب به حضرت زهرا(س) نصیبم کرد و درخواست دارم توفیق وظیفه خالصانه بیشتر را عنایت کند و از رهبر معظم انقلاب اسلامی و دفتر شورای سیاست گذاری و رهبری و همچنین حجت الاسلام محمدیان برای حسن اعتماد به این حقیر تشکردارم و از زحمت و تلاش های مدیران گذشته قدردانی می کنم.
وی با اشاره به راهبردی اساسی در مدیریت مجموعه جامعه الزهرا(س) اظهار داشت: نقش بی بدیل بانوان به عنوان یک بانوی اثرگذار و ایفای نقش راهبردری در تحقق نوین اسلامی مورد توجه است و ضمن حفظ روال حرکت فعلی با تدبیر و توان داخلی این حرکت پرشتاب تر و فزاینده تر صورت خواهد گرفت تا شاهد شکوفایی این ثمرات طیبه باشیم.
برقعی بیان داشت: نیازهای جامعه اسلامی و جهان اسلامی را در دانش های اسلامی و انسانی و نقش طلاب در کنش گری های تبلیغی در مسائل حوزه دین و فرهنگ و هم افزایی کلیه نهادهای حوزوی و دینی را می طلبد که جامعه الزهرا(س) در دوره مدیریت جدید به این موضوع توجه ویژه ای خواهد کرد.
وی اضافه کرد: حسن و گسترش ارتباط با حوزه های علمیه خواهران و براداران با هدف پاسخگویی به نیازهای جهان را یکی از راهبردهای اساسی دنبال خواهیم کرد.
مدیرجامعه الزهرا(س) از هر گونه انتقاد سازنده استقبال کرد و گفت: اگر همراه با پیشنهاد جایگزین باشد مصداق امر به معروف و نهی از منکر است و نقد وتحلیل مداوم فعالیت ها و نظرات کارشناسی و ارائه پیشنهاد را به عنوان راهبر مورد نظر خواهیم داشت.
وی تاکید کرد: اداره این مجموعه جز با همدلی و یاری همه اعضای خانواده جامعه الزهرا(س) محقق نخواهد شد و از همینجا تقاضای یاری می طلبم و از تمام کسانی که زحمت برگزاری این مراسم را کشیدند کمال تشکر را دارم.

313/61پ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    آروزی موفقیت و سربلندی برای این بانوی بزرگوار انتخابی که باید زودتر از اینها اتفاقی می افتاد.