جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمود الله مرادی

حوزه/دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: بدون شک شرکت در این انتخابات به نوعی ادامه راه امام راحل، شهیدان و دفاع از اسلام و نظام است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، محمود الله مرادی، امروز در هم‌اندیشی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که با حضور رؤسا و دبیران ستادهای استانی ریاست جمهوری در استان کردستان برگزار شد، گفت: کردستانی ها همواره در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی وفاداری خود را به انقلاب و نظام در عمل نشان داده اند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرده اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار کرد: بدون شک شرکت در این انتخابات به نوعی ادامه راه امام راحل، شهیدان و دفاع از اسلام و نظام است.

الله مرادی در ادامه با انتقاد از کسانی که در تلاش برای کم رنگ کردن انتخابات هستند، افزود: برخی افراد و جریانات سیاسی در این روزهای سرنوشت ساز به دنبال ضربه زدن به انقلاب و انتخابات هستند، از این افراد و جریان ها می خواهیم که دوباره به دامان انقلاب و نظام اسلامی برگردند و فریب دشمنان را نخورند.

وی ادامه داد: عده ای در داخل و گروه هایی در خارج از کشور در قالب ضدانقلاب به دنبال ایجاد فضای ناامیدی در جامعه و تحریم انتخابات هستند که باید به این افراد فرصت طلب و معاند اجازه چنین کاری را ندهیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: کسانی که به نوعی مروّج تفکرات دشمنان هستند، معاند و دشمن ملت ایران محسوب می شوند و کار آنها را باید یک خیانت بزرگ علیه انقلاب و نظام عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha