جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ زنان و مردان و جوانان عزیز ایران هوشمندانه و مقتدرانه به ندای امام خمینی(ره) و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله)و فراخوان مراجع عظام تقلید(دامت ­برکاتهم) و نخبگان و فرهیختگان حوزه ­های علمیه و دانشگاه ­ها و به پاس خون­ های پاک شهیدان انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم و مقاومت و حاج قاسم سلیمانی(ره) پاسخ دادند و در آغاز گام دوم انقلاب و در شرایط حساس کنونی مشارکتی شکوهمند و غرور آفرین رقم و دست رد بر سینه نامحرمان و بدخواهان و شبکه‌های اختاپوسی بیگانگان و مستکبران زدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیر حوزه های علمیه به با صدور پیامی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و منتخبان انتخابات ۱۴۰۰ تبریک گفت که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 میلاد خورشید ایران و جهان و خراسان حضرت امام رضا (علیه و علی آبائه افضل التحیات و الثناء) و دهه کرامت و پیروزی دل انگیز و روح پرور ملت بزرگ ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای های مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را به همه ملت سرافراز ایران و رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه و جناب مستطاب آقای دکتر  رئیسی منتخب محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران و همه منتخبان محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا و مجالس خبرگان و شورای اسلامی تبریک و شادباش عرض می کنم و توفیقات روزافزون همگان و بویژه منتخبان ارجمند را درخدمت به مردم از خداوند متعال خواستارم.
  حضور باشکوه و شور و شوق ملت شریف ایران در انتخابات های ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای های مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی شادی بخش و عزت آفرین و افتخار ساز بود، بار دیگر مردم شریف و نجیب ایران نشان دادند، برغم تحریم و کرونا و ضعف های مدیریتی وبا همه تنگناهای معیشتی و گلایه های گوناگون، با نگاهی فراتر به افق های دور می اندیشند و با سینه ای فراخ و قلبی لبریز از ایمان به خدا و عشق به آرمان های انقلاب اسلامی و با دلی امیدوار به آینده در میدان¬های آزمون حضور می یابند، آری زنان و مردان و جوانان عزیز ایران هوشمندانه و مقتدرانه به ندای امام خمینی(ره) و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله)و فراخوان مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم) و نخبگان و فرهیختگان حوزه های علمیه و دانشگاه ها و به پاس خون های پاک شهیدان انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم و مقاومت و حاج قاسم سلیمانی(ره) پاسخ دادند و در آغاز گام دوم انقلاب و در شرایط حساس کنونی مشارکتی شکوهمند رقم و دست رد بر سینه نامحرمان و بدخواهان و شبکه‌های اختاپوسی بیگانگان و مستکبران زدند.
 و در این میان نقش رهبری امام خامنه‌ای و تلاش گروه های مردمی و جهادی و تبلیغی و جوانان و نوجوانان و حوزویان و دانشگاهیان و طلاب و استادان و مراکز و نهادهای حوزوی و روحانیون بلاد در دعوت به مشارکت حداکثری فراموش نشدنی و ستایش برانگیز است و بنام حوزه های علمیه از همه آنان و آحاد ملت ایران از اقوام و مذاهب گوناگون و از شرکت کنندگان در انتخابات سال هزار و چهارصد در داخل و خارج کشور و از ناظران و مجریان محترم و رقابت کنندگان و حامیان آنها تقدیر و تشکر می نمایم و از سوی حوزه های علمیه همه را، به همدلی و همگرایی و هم افزایی و وحدت و انسجام ملی و اسلامی برای اعتلای ایران و درخشش گفتمان انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و گره گشایی از آسیب های اجتماعی و فرهنگی کشور، فرا می خوانم .
  انتظار مؤکد از همگان بویژه فرهیختگان و نخبگان و جریان های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و بخصوص در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی رعایت اخلاق و سلوک و سنت های الهی و انسانی و اسلامی است و اصلاح روش های ناپسند از سوی همه ما لازم است،
 مع الاسف درتبلیغات انتخابات تعریض و تعرض نا سنجیده ای به هویت تاریخی ملت ایران و جایگاه بلند علمی و معرفتی حوزه های علمیه شد و شایسته رقابت کننده درانتخابات نبود و البته ناشی از نا آگاهی به تاریخ اسلام و ایران و دیروز و امروز حوزه علمیه بود و حوزه آمادگی خود را برای گفتگو و رفع شبهه در این زمینه اعلام کرده است.
 دراین فصل نو همه باید همت گماریم دستاوردهای انقلاب را صیانت، بر نقاط قوت بیافزاییم و ضعف و اشکالات را برطرف و کاهش دهیم و کینه¬ها را بزداییم و با روح و فرهنگ انقلابی و جهادی بر مشکلات فائق آییم.
 حوزه های علمیه بر عهد و پیمان تاریخی خود با ملت شریف ایران و مستضعفان ایران و جهان استوار ایستاده اند و درکنار مردم و یار و یاور آنان و مسؤلان خدوم و مطالبه گر خواسته های ملت خواهند بود و شورای عالی و مدیریت حوزه‌های علمیه و نهادها و مراکز و گروه های حوزوی براساس اسناد راهبردی و طرح های جدید و تحولی خود و در راستای بیانیه گام دوم و سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و سایر اسناد مصوب آمادگی خود را برای همکاری با نهادهای مردمی و کشوری اعلام می نمایند.
  عزت و پیروزی و پیشرفت روزافزون اسلام عزیز و ملت ایران و مسلمانان و مستضعفان جهان و انقلاب اسلامی و محور مقاومت را از خداوند منان و مهربان خواستارم.
    و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم.
 علیرضا اعرافی
   مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 0
    آقای اعرافی در این پیام به جای به کار بردن عنوان حجت الاسلام والمسلمین برای آقای رئیسی از عنوان دکتر رئیسی استفاده می کنه . بعد می گیم چرا به جایگاه علمی حوزه در مناظره ها توهین شد! اصلاح بفرمائید لطفا
    • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      0 1
      البته بجای آیت الله . ایشان مجتهدند و سزاوار سمه آیت الله .
    • محمد IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      0 0
      البته ایشان دکترای رسمی دانشگاهی دارند و صدا و سیما هم همواره عنوان دکتر را به کار میبرد. وقتی طلبه ای واقعا مدرک رسمی دانشگاهی بگیرد و روی آن هم مانور بدهد به همان عنوان خطاب میشود.
  • لیلا کریمی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    سلام وخسته نباشید شرمنده وقت ارزشمندتونو میگیرم لطفا بهم کمک کنید به مشکل خوردم میخواستم با شخص آقای حجت والاسلام و المسلمین جناب رئیسی میخواستم صحبت کنم من 20 سالم همسرم طلبه هست و الان دوسال نامزد هستیم و به مشکل کوچیک خوردیم و همسرم نمیخواد حل کنه و یکسره میخواد طلاق بگیریم خواهشا کمکم کنید الان واقعا به کسی نیاز ندارم که اساسا بهم راه حل نشون بده
    • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      0 0
      حالا چرغ آیت الله رئیسی با آن همه مشاغل ؟! این مشکل شما با وساطت دیگران قابل حل است إن شاء الله تعالی . شاید یک اشکال همان کوچک دیدن آن اشکال باشد .
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    دکتر!!!