جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 978877
۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
رئیس جمهور

رئیس جمهور هنگام دریافت دکترای افتخاری از دانشگاه ملی تاجیکستان گفت: محبت شما برایم بسیار ارزشمند و ذی قیمت است، اما عنوان طلبگی ام بر همه عناوین می چربد که من یک طلبه حوزه علمیه باشم ان شاءالله.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، هنگام دریافت دکترای افتخاری از دانشگاه ملی تاجیکستان، ضمن تشکر از رئیس و اساتید این دانشگاه، گفت: از آقای رئیس محترم دانشگاه تقدیر و تشکر می کنم. البته جایگاه طلبگی و حوزوی برای من افتخاری بزرگی است.

رئیس جمهور ادامه داد: محبت شما برایم بسیار ارزشمند و ذی قیمت است، اما عنوان طلبگی ام بر همه عناوین می چربد که من یک طلبه حوزه علمیه باشم ان شاءالله.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    55 2
    خیلی جالبه دکترا را پذیرفته و تو سابتشون و سایت ریاست جمهوری همش نوشته آیت الله دکتر رییسی این چه ترجیح دادن هست؟ اگر رهبری فرمود من عنوان طلبگی را ترجیح میدم اصلا دکترا را قبول نکرد و تشکر کرد حالا اگر هم بگیم کشور خارجی بود باید قبول میکرد اینکه همه جا بنویسه دکتر دیگه با این ادعا نمیسازه!!! حداقلش این ادعا را مطرح نکنه! ان شاءالله مطلب بنده درج بشه.
    • GB ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      4 39
      این قبولی مدرک دکترا از طرف اقای رئیسی در واقع برای ارتباط بهتر با کشور های دیگه هستش. و گرنه اقای رئیسی چه نیازی به این دکترای افتخاری که ارزشی نداره داره.
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      3 39
      احترام به لطف میزبان یک اصل اخلاقی است. رئیس جمهور محترم در عین حالی که دکترای افتخاری و لطف و محبت میزبان را رد نکرد، اما با صراحت کامل اعلام کرد که «عنوان طلبگی ام بر همه عناوین می چربد که من یک طلبه حوزه علمیه باشم ان شاءالله». درود بر عِرق حوزوی رئیسی
    • منوش IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      0 63
      ایشان قبل از دریافت دکترای افتخاری، مدرک دکتر ا از مدرسه عالی شهید مطهری را دارند.