پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 979825
۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
تبریز

حوزه/ معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین طاها رضایی نژاد از اساتید حوزه علمیه تبریز، ار این استاد پیشکسوت تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، دکتر حدادی منش، معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین طاها رضایی نژاد از اساتید حوزه  علمیه تبریز، ضمن تکریم و پاسداشت مقام این استاد پیشکسوت، اساتید را سرمایه‌های علمی و اخلاقی حوزه معرفی کرد و پاسداشت مقام و منزلت بزرگان را معرفی الگوی برتر و تحکیم هویت طلبگی دانست.

حجت الاسلام مهدی خواجه، معاون سلامت و امور بیمه مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان آذربایجان شرقی هم در این دیدار اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مرکز خدمات دیدار با علمای سراسر استان است، ولی این طرح در ایام شیوع بیماری کرونا با وقفه کوتاهی مواجه شده بود.

وی ابراز امیدواری کرد که با رفع مشکل کرونا، تکریم معمرین و خانواده‌های مرحومین با سرعت بیشتر و در کوتاه‌ترین زمان صورت گیرد.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین رضایی نژاد با تشکر از زحمات کارکنان مرکز خدمات، با اشاره به برخی مشکلات طلاب، خواستار پیگیری مرکز برای رفع آنها شد.

 در این دیدار حجت الاسلام میراحمدی جانشین معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور نیز حضور داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha