جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه انجمن علمی حوزه بوشهر

جلسه شورای تخصصی انجمن علمی حوزه علمیه استان بوشهر صبح امروز با حضور مدیر و معاون آموزش و پژوهش و اساتید حوزه استان و نیز حضور وبیناری مسئول دبیرخانه انجمن های علمی حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه شورای تخصصی انجمن علمی حوزه علمیه استان بوشهر، صبح امروز با حضور مدیر و معاون آموزش و پژوهش و اساتید حوزه علمیه استان و نیز حضور وبیناری حجت الاسلام والمسلمین هاجری، مسئول دبیرخانه انجمن های علمی حوزه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، اقدامات و پتانسیل های موجود علمی و پژوهشی استان را تشریح کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در این نشست گفت: تاکنون در حوزه علمیه استان اقدامات خوبی در برگزاری کرسی های آزاداندیشی و نشست های علمی در سطح اساتید حوزه و دانشگاه های استان در سنوات گذشته انجام شده که این مساله در رشد و ارتقای سطح کمّی و کیفی طلاب و اساتید در عرصه علمی بسیار موثر بود.

حجت الاسلام خدری همچنین پیشنهاد داد: برای به نتیجه رسیدن فعالیت های پژوهشی اساتید برنامه آموزشی و تدریس اساتید کاهش یابد و به جای آن اساتید زمان بیشتری را بتوانند به عرصه پژوهشگری اختصاص دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول هاجری، مسئول دبیرخانه انجمن های علمی حوزه نیز در ادامه این جلسه در خصوص فعالیت شورای تخصصی انجمن در استانها در زمینه ارائه مشاوره و تنظیم و تهیه طرح و برنامه علمی به نهادهای فرهنگی استانی، زمینه سازی جهت گسترش علوم، به بیان نکاتی پرداخت.

همچنین اساتید حاضر در جلسه نکاتی را در زمینه‌های مورد نیاز استان و چگونگی طرح ریزی برنامه های علمی انجمن های علمی پیشنهادات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha