پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمد البیاتی عضو ارشد ائتلاف فتح عراق

حوزه/ محمد البیاتی گفت:تمامی گروه های سیاسی شیعه عراق موسوم به "چارچوب هماهنگی" با انتخاب مصطفی الکاظمی برای دور بعدی نخست وزیری مخالف هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد البیاتی عضو ارشد ائتلاف فتح عراق با بیان اینکه تمامی گروه های سیاسی شیعه عراق موسوم به "چارچوب هماهنگی" با انتخاب مصطفی الکاظمی برای دور بعدی نخست وزیری مخالف هستند، افزود: شواهد غیرقابل انکاری در خصوص تقلب در انتخابات وجود دارد و دادگاه فدرال باید آن را بداند.

وی در گفت‌وگوی تلویزیونی گفت: علی رغم اینکه ما شواهد غیرقابل انکاری در خصوص تقلب در انتخابات داریم، پیش بینی می کنیم حتی بعد از شمارش دستی آراء، تغییری در نتیجه انتخابات صورت نگیرد.

البیاتی با تأکید بر اینکه تمامی گروه های سیاسی شیعه عراق با انتخاب دوباره الکاظمی برای دور بعدی نخست وزیری مخالف هستند، بیان داشت: اگر دولت جدید بر اساس تقلب تشکیل شود، بیشتر از ۶ ماه طول نخواهد کشید.

عضو ائتلاف فتح در پایان گفت: آمریکا، اسرائیل و مزدوران آنها برای ایجاد کشتار و جنگ داخلی در عراق تلاش می کنند و دشمنان برای ضربه زدن به اسلام گرایان و معرفی نمایندگان جدیدی که به آنها خدمت کنند، فعالیت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha