جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
احمدی نیا

حوزه/ احمدی نیا با برشمردن مشکلات متعدد جانبازان و ایثارگران، گفت: بیش از ۷ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۲۵ درصد به بالا متقاضی شغل در کشور هستند که تحقق این امر همت کشوری را می طلبد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، مسعود احمدی نیا، ظهر امروز در جلسه با جمعی از جانبازان حوزه علمیه اصفهان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه نمایندگان شهید مجلس شورای اسلامی و تکریم جایگاه والای شهید «مدرس» به مناسبت دهم آذر ماه اظهار کرد: حضور پر رنگ و شایسته ایثارگران به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بارقه امیدی است تا همواره با تصویب قوانین مورد نیاز در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تلاش در جهت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی حرکت نمود.

وی با تأکید بر اینکه خانواده شهدا وفاداری خود را به ولایت ثابت کرده اند، گفت: امروز وظیفه ما در راه شهدا این است که به سیره شهدا عمل کنیم و در این مسیر باید بدانیم چه وظیفه‌ای داریم، همه ما در نظام اسلامی به‌ عنوان یک سرباز ولایت وفادار به مکتب ولایت دین داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان اظهار کرد: یکی از دغدغه های بزرگ مسئولان بنیادش هید رفع مشکلات ناشی از مسکن جانبازان است که با همت مسئولان عالی گام های خوبی برداشته شده است.

وی در پاسخ به درخواست جانبازان حوزه علمیه اصفهان مبنی بر پیگیری بحث اشتغال فرزندان جانبازان، تصریح کرد: بیش از ۷ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۲۵ درصد به بالا متقاضی شغل در کشور هستند که تحقق این امر همت کشوری را می طلبد.

احمدی نیا با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی برای احاد مردم جامعه، خاطرنشان کرد: این مشکلات معیشتی برای جانبازان به مراتب بیشتر است، لذا اولویت اول اداره کل بهبود وضعیت معیشت قشر ایثارگر و جانباز و در درجه دوم بحث تامین هزینه های گزاف درمانی این قشر مظلوم است.

وی در پایان از تخصیص نیافتن کامل بودجه سازمان در سالهای گذشته و کمبود مباحث مالی گلایه کرد و افزود: در حق ایثارگران در دولت گذشته اجحاف هایی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha