پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/جلسه شورای ذکات کاشان با حضور آیت الله سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان به نقش همسران رزمندگان در پیروزی‌های دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اگر همراهی همسران رزمندگان نبود، قطعاً پیروزی به دست نمی‌آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، شامگاه چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ در سوگواره یاس نبوی آستان مقدس سلطان امیر احمد کاشان با تسلیت شهادت حضرت زهراء (س) اظهار داشت: دوران دختری زهرای مرضیه به قدری سر افرازانه و مفتخرانه بود که نبی مکرم اسلام به برکت وجود فاطمه (س) نام، مکتب، آوازه، خط فکری و سیره‌اش زنده ماند.

امام جمعه کاشان، به وظیفه زن نسبت به همسر اشاره کرد و گفت: زن باید کمک کار مرد در طاعت و بندگی حق و مشوق او در زندگی باشد.

وی، با بیان اینکه امیرالمومنین (ع) از زهرا (س) درس می‌گرفت، افزود: حضرت زهرا (س) برای امیرالمومنین (ع) فقط به عنوان همسر نبود، بلکه برای آن حضرت همدم، هم یار و مدافع بود.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، به نقش همسران رزمندگان در پیروزی‌های دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: اگر همراهی همسران رزمندگان نبود، قطعاً پیروزی به دست نمی‌آمد

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه افتخارات علمی یک زن دلیل کاملی بر موفقیت در زندگی نیست، گفت: جوهر زن و مرد در دوران زندگی مشترک نمایان می‌شود.

وی، با بیان اینکه نقش زن و شوهر هیچ موقع در خانه پدر و مادر نمایان نمی‌شود، افزود: هنر یک زن زمانی نمایان می‌شود که نقش همسری پیدا کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha