پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دفتر خبرگزاری حوزه در خوزستان

حوزه/ سال ۱۴۰۰ با همه فراز و فرودهایش و اتفاقات و رویدادهای تلخ و شیرین رو به اتمام است و به این بهانه، برآن شدیم تا ۱۰ خبر پربازدید خوزستان در ۱۴۰۰ را در معرض دید شما مخاطبان قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، سال ۱۴۰۰ با همه فراز و فرودهایش و اتفاقات و رویدادهای تلخ و شیرینی که برای مردم ایران رقم زد، رو به اتمام است.

در این سال مردم خوزستان شاهد ده‌ها اتفاق تلخ و شیرین بودند؛ از "مشکل آب" و "سیلاب در شهرها" گرفته تا "کرونا" و "آشوب در شهرها" و "شهادت علی لندی، نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌ای"...

به این بهانه، برآن شدیم تا ۱۰ خبر پربازدید خوزستان در ۱۴۰۰ را در معرض دید شما مخاطبین قرار دهیم.

فاجعه بزرگی در حال رخ دادن است | ١٥ روز است که برخی روستاها آب شرب ندارند

نگاهی کوتاه به ۱۰ خبر پربازدید خبرگزاری حوزه در خوزستان

این تیتر نخستین خبر پربازدید صفحه استانی حوزه‌نیوز در خوزستان است که در آن، خبرنگار حوزه با حجت‌الاسلام لفته پور، امام جمعه حمیدیه، پیرامون وضعیت بد منطقه، مصاحبه کرده است.

در این خبر، حجت‌الاسلام لفته‌پور، با بیان اینکه فاجعه بزرگی در حال رخ دادن است، می‌گوید: علاوه بر اینکه سازمان آب و برق، آب را به روی کشاورزان بسته، هم‌اکنون ١٥ روز است که برخی روستاها حتی آب شرب ندارند.

بخشی از مشکل آب شرب و احشام حمیدیه حل شد

البته پس از انتشار این خبر و پیگیری‌های میدانی طلاب جهادی و نماینده ولی فقیه در خوزستان، مشکل این روستا حل تا حد بسیار زیادی حل شد.

آغاز بزرگ‌ترین پویش دانش‌آموزی "ایران فردا" در خوزستان

نگاهی کوتاه به ۱۰ خبر پربازدید خبرگزاری حوزه در خوزستان

"ایران فردا" عنوان بزرگ‌ترین پویش دانش‌آموزی در خوزستان بود که نمایندگی خبرگزاری حوزه در خوزستان، با همکاری برخی نهادهای فرهنگی آن را ویژه انتخابات راه‌اندازی کرد و بر این اساس، کودکان و نوجوانان خوزستانی در روز انتخابات به همراه پدر، مادر و سایر اعضای خانواده، در محل رأی‌گیری حاضر شده و در تعیین سرنوشت خود مشارکت کردند.

با توجه به فراگیری این پویش، خبر آن به‌عنوان دومین مطلب پربازدید صفحه استانی حوزه نیوز قرار گرفت.

خوزستان تشنه عدالت و حامی انقلاب

نگاهی کوتاه به ۱۰ خبر پربازدید خبرگزاری حوزه در خوزستان

بحران آب، همواره یکی از موضوعات داغ خوزستان در سال‌های اخیر بوده که با توجه به کم‌آبی‌های گسترده در طی یکی دو سال اخیر، دفتر خبرگزاری حوزه در خوزستان، به‌صورت ویژه روی این موضوع کار کرده و برای تبدیل این مشکل به یک مطالبه عمومی، از ظرفیت نخبگان، علمای مطرح و شخصیت‌های ملی استفاده کرده است.

این خبر، نتیجه گفت‌وگوی خبرنگار حوزه با حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، پیرامون مسأله بحران آب است که به دلیل اهمیت موضوع و توجه مخاطبان، سومین خبر پربازدید حوزه نیوز در سال ۱۴۰۰ شد.

قدردان زحمات فردفرد شما هستم

نگاهی کوتاه به ۱۰ خبر پربازدید خبرگزاری حوزه در خوزستان

اواخر مردادماه سال ۱۴۰۰ بود که جمعی از اساتید و فضلای حوزه علمیه خوزستان، به پاس اقدامات آیت الله جزایری در تقویت حوزه علمیه خوزستان، نامه‌ای به وی ارسال کرده و از تلاش‌های او تشکر کردند.

آیت الله موسوی جزایری نیز در پاسخ، تحولات صورت گرفته در خوزستان را مدیون حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و کادر مدیریتی حوزه علمیه خوزستان دانست.

گزارشی از آمار داوطلبین ورود به حوزه خوزستان در پنج سال گذشته / روند کیفی جایگزین آمار کمّی شده است

نگاهی کوتاه به ۱۰ خبر پربازدید خبرگزاری حوزه در خوزستان

معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان، در زمان تصدی حجت‌الاسلام موسوی زاده، بنا به تصریح علمای استان، به لحاظ کیفی دچار تحول شده و اقدامات مطلوبی انجام داده است.

بر این اساس خبرنگار حوزه در خوزستان، طی گفت‌وگویی با حجت‌الاسلام موسوی زاده، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این معاونت را جویا شد.

با توجه به فراگیر بودن تحولات صورت گرفته و تسهیل در روند فعالیت‌های آموزشی طلاب، این خبر مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته و چندین هزار نفر این خبر را مطالعه کردند.

پیشنهادی برای شب اول قبر آقای جهانگیری!

نگاهی کوتاه به ۱۰ خبر پربازدید خبرگزاری حوزه در خوزستان

یکی از عمده مشکلات خوزستان، عدم کارآمدی مسئولان در دولت یازدهم و دوازدهم بود. بنا به نظر کارشناسان و فعالان اجتماعی، خوزستان بیشترین آسیب را از سوء مدیریت خورد تا از دیگر شرایط و مشکلات...

اما در اواخر عمر دولت تدبیر و امید، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور سابق، به خوزستان می‌آید و نشستی با مسئولان استان پیرامون مشکلات خوزستان ترتیب می‌دهد.

در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری، سخنان مهم و جنجالی را مطرح می‌کند که خبرنگار حوزه به بخشی از آن پرداخت.

تقدیر و تشکر رئیس‌جمهور از طلاب جهادی اهواز

نگاهی کوتاه به ۱۰ خبر پربازدید خبرگزاری حوزه در خوزستان

از ابتدای شیوع کرونا در خوزستان و فشار سختی که بر روی کادر درمان و پزشکی آمد، طلاب جهادی خوزستان یاعلی‌گویان به میدان آمده و به کمک جهادگران عرصه سلامت رفتند.

آن‌ها پا به پای پرستاران، به بیماران کرونایی خدمت‌رسانی کرده و بحمدالله با استقبال خوب کادر درمان و پزشکی مواجه شدند.

در این میان، بعد از روی کار آمدن دولت انقلابی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، سفرهای استانی وی نیز آغاز شد و با سفر رئیس‌جمهور به خوزستان، امید مردم برای فردایی روشن، دوچندان شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی در سفر به خوزستان، از بیمارستان راضی اهواز بازدید کرد و در این بازدید نسبت به اقدامات جهادگران حوزوی در خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی قدردانی می‌کند.

علی لندی قهرمان ایذه‌ای آسمانی شد

نگاهی کوتاه به ۱۰ خبر پربازدید خبرگزاری حوزه در خوزستان

یکی از خبرهای تلخ اما حماسی ۱۴۰۰، ماجرای از خودگذشتی یک نوجوان ۱۵ ساله خوزستانی است که برای نجات دو پیرزن به دل آتش زده و خود پروانه‌وار می‌سوزد.

خبرگزاری حوزه در خوزستان، تمرکز ویژه‌ای روی اخبار این نوجوان شهید کرده و تلاش می‌کند تا به ابعاد مختلف رشادت این نوجوان بپردازد که خبر تلخ عروج آن نوجوان شهید، به یکی از پربازدیدترین اخبار سرویس خوزستان تبدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام شفیعی دارفانی را وداع گفت

نگاهی کوتاه به ۱۰ خبر پربازدید خبرگزاری حوزه در خوزستان

اما آخرین خبر تلخ خبر درگذشت حجت‌الاسلام شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان بود.

این روحانی وارسته، فرزند آیت الله سیدعلی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است که ۱۱ سال در دانشگاه مشغول تربیت دانشجویان و فرزندان انقلاب بود.

خبر آن‌قدر سخت و دردناک و حزن‌انگیز بود که حتی پیام تسلیت رهبر انقلاب را هم در پی داشت.

دفتر خبرگزاری حوزه در خوزستان، در مدت یک سال اخیر با انتشار حدود ۲ هزار محصول رسانه ای شامل «عکس»، «فیلم» و «خبر»، تلاش داشته صدای جامعه حوزوی و عموم مردم رنج‌دیده و انقلابی استان خوزستان باشد.

امید است در سال و قرن جدید، با توکل به خداوند متعال و عنایت‌های حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) بتوانیم در این مسیر سخت، آن‌طور که شایسته و بایسته است، خدمتگزار مردم شریف خوزستان باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha