یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
امام جمعه خوی

حوزه/ حجت الاسلام قاسمخانی گفت: شهرستان خوی نیازمند جدی توجه دولت است و انتظار می رود در دولت کنونی این توجهات نمود بارز پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حجت قاسمخانی، بعد از ظهر امروز در دیدار با جواد جنگی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی و اعضای شورای شهر خوی و خیرین مدرسه ساز که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: خوی نیازمند توجه جدی دولت است و امید می‌رود تغییرات، تحولات و توجهات دولت به این منطقه به نحو بارزی نمود عینی پیدا کند.

امام جمعه خوی افزود: فعالیت خیرین مدرسه ساز در خوی بسیار مطلوب و چشمگیر است. البته مدرسه خیرساز مرحومه سکنیه نمکی نیازمند توجه ویژه است و این مسئله یک مطالبه عمومی است.

در ادامه این جلسه جواد جنگی گفت: خوی از نظر جمعیت دانش آموزی دومین شهر آذربایجان غربی است و رشد و توسعه فرهنگی آن نمادی از پیشرفت استان است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: همت و تلاش شورا و مسئولان خوی در بخش آموزش و پرورش قابل تقدیر است، چرا که رشد این شهرستان نمادی از رشد بخش فرهنگی استان است.

وی با بیان اینکه خوی از گذشته معروف به دارالمومنین بوده و از نظر انقلابی زبانزد است، گفت: از امام جمعه، شورای شهر و خیرین مدرسه ساز شهرستان خوی قدردانی می کنم، چرا که با کمک به توسعه و آبادانی بخش آموزش، اقدامات شایسته ای را رقم می‌زنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha