شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حسینی همدانی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی با اشاره به وضع بازار و گلایه های مردم، خطاب به مسئولان، گفت: برای کنترل بازار و قیمت‌ها اگر کمبود نیروی نظارت وجود دارد، از بسیج کمک بگیرید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه دوم اردیبهشت‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج بابیان اینکه اهل تقوا حق گو هستند و از حق حمایت می‌کنند، بیان داشت: در حکمت ۱۸۹ از حکم نهج‌البلاغه دارد که وقتی امیرالمؤمنین علیه‌السلام سخن خوارج را شنید که می‏گویند: «لَا حُکْمَ إِلَّا لِلَّهِ» فرمود: «کَلِمَهُ حَقٍّ یُرَادُ بِهَا بَاطِلٌ». سخن حقی است که از آن اراده باطل می‏ شود.

اهل تقوا حق گو هستند و از حق حمایت می‌کنند

وی در ادامه افزود: خوارج، با کج‌فهمی و برداشت‌های نادرست و تفسیر به رأی قرآن کریم، به گمراهی افتادند و برای جهان اسلام مشکلاتی را فراهم کردند و بخصوص در جریان حکمیت دردسرها فراهم کردند و درنهایت عقبه همین جریان فکری منحرف یکی از پلیدترین و شقی‌ترین افراد خود را مأمور ترور امیرالمؤمنین در شب ۱۹ ماه مبارک کرد که درنتیجه در ۲۱ ماه رمضان حضرت به شهادت رسید؛ و عالم از وجود شخصیتی که جز خدا و پیامبر او را نشناختند محروم شد.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه امیرالمؤمنین علیه‌السلام کسی است که دوست و دشمن مدحش می‌کنند و از فضائلش می‌گویند، اظهار داشت: رسول خدا رابطه حضرت با قرآن را این‌گونه ترسیم می‌کند که: «عَلِی مَعَ الْقُرْآنِ وَ الْقُرْآنُ مَعَ عَلِی لَنْ یفْتَرِقَا حَتَّی یرِدَا عَلَی الْحَوْضَ».

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی در ادامه تصریح کرد: حاکم حَسْکانی، از دانشمندان بزرگ اهل سنت است در کتاب شواهد التنزیل از ابن عباس نقل می‌کند: در قرآن کریم هر آیه‌ای که با عنوان «الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ» ذکر شده است، علی علیه‌السلام امیر آن مؤمنان و شریف‌ترین آن صالحان است.

وی ادامه داد: ابن عباس تصریح دارد که درباره حضرت، سیصد آیه نازل‌شده است. مثلاً آیه ۹ سوره مبارکه اسراء: «إنَّ هذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ». قرآن به اقوم و بهترین طرق ما را هدایت می‌کند. در کتاب کافی روایت نقل می‌کند که: «یَهْدِی إِلَی الْإِمَامِ. یا یَهْدِی إِلَی الْوَلَایَه»؛ که مصداق اول و اصلی آن، وجود مقدس امیرالمؤمنین علیه‌السلام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین آیات قرآن که در شأن امام نازل‌شده، آیات ابتدایی سوره نبأ است؛ و یکی از اسامی قرآنی حضرت نبأ عظیم یعنی خبر بزرگ و پراهمیت است، تصریح کرد: در تفسیر فرات کوفی روایتی را نقل می‌کند از ابوحمزه ثمالی که می‌گوید: از امام باقر علیه‌السلام درباره‌ی تفسیر «عَمَّ یَتَساءَلُونَ عَنِ النَّبَإِ الْعَظِیمِ…» سؤال کردم. فرمود: علیّ بن ابیطالب به اصحاب خود می‌فرمود: به خدا سوگند، من نباء عظیم هستم که تمامی امّت درباره‌ی من اختلاف کردند. به خدا سوگند، خدای تعالی را نبئی عظیم‌تر و بزرگ‌تر از من نیست و هیچ آیه‌ای از من بزرگ‌تر برای پروردگار جهانیان نیست.

سیره عملی امیرالمؤمنین در حکومت‌داری مورد دقت و تحلیل قرار گیرد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی در ادامه تأکید کرد: سیره عملی این اسوه الهی و آیت بزرگ خدا که مدتی جامعه اسلامی را مدیریت کرده و حاکم بوده است باید مورد دقت و تحلیل قرار گیرد که در بعد سیاسی، اقتصادی، روابط دیپلماتیک، امور فرهنگی و امثال این‌ها چگونه رفتار کرده است.

وی در ادامه یادآور شد: در مباحث مختلفی چون: خدامحوری، امانت‌داری، قانون مداری، برقراری عدالت اجتماعی، رفع تبعیض‌ها و اختلافات طبقاتی، تقسیم عادلانه بیت‌المال، مبارزه با فقر و فساد، فراهم کردن فرصت تولید و اشتغال، تقویت سیستم نظارتی، شایسته‌سالاری، سیاست، فرهنگ، اقتصاد، سیاست خارجی، حقوق شهروندی و امثال این‌ها چگونه بوده است. برای همه این‌ها در همان نزدیک ۵ سال، مطلب از امیرالمؤمنین هست و آن سیره‌ای که امروز مسئولان نظام باید به آن توجه کنند کدام است؟ که اگر رعایت شود گلستان خواهد شد و برای امروز درس‌ها دارد.

امیرالمؤمنین مظهر رحمت الهی است

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با تأکید بر اینکه امیرالمؤمنین مظهر رحمت الهی است، عنوان کرد: در روایت است کسی که محبت علی بن ابی‌طالب را داشته باشد، نماز او، روزه او، قیام او مقبول است و دعای او مستجاب است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی بابیان اینکه دو شب از شب‌های قدر باقیمانده و این فرصت را قدر بدانیم، گفت: امام صادق علیه‌السلام می‌فرماید: «لیله‌القدر هی اولُ السنه و هی آخِرُها». شب قدر اول سال است. در روایات دیگر دارد که اول سال روز اول ماه مبارک رمضان است. علت این است که در لیله قدر مقدرات یک سال انسان تا شب قدر سال دیگر به امضای نهائی می‌رسد؛ اما اول سال همان روز اول ماه مبارک است. اول و آخر سال، شب قدر است.

در شب قدر نباید مأیوس از عملکرد خراب خود باشیم

وی با تأکید بر اینکه مواظب این زمان باشیم و به فکر خود و دیگران باشیم، گفت: در شب گذشته عرض کردم نباید مأیوس از عملکرد خراب خود باشیم و باید بدانیم که خدای رحمان خودش فضا را چنان مهیا کرده است تا با ستاریتش با غفاریتش با رحمانیتش با عفوش دستگیری کند. لذا فرمود همین‌که شب قدر بیدارباشی تو را می‌آمرزم. هیچ کاری هم لازم نیست بکنی؛ ولو گناهانت به‌اندازه ستاره‌ها باشد، به‌اندازه دریاها باشد، به‌اندازه سنگینی کوه‌ها باشد. این یعنی رحمت خدا. این یعنی به هر بهانه‌ای می‌خواهد ببخشد.

خطیب نماز جمعه کرج در ادامه خاطرنشان ساخت: خدا وقتی قوم لوط را می‌خواست عذاب کند، به ملائکه دستور داد که بروید برای عذاب. بعد یک‌مرتبه جلوگیری کرد. دوباره مدتی که گذشت دستور عذاب داد. ملائکه علت وقفه را پرسیدند. خدا فرمود: پیرمرد محاسن سفیدی بی‌اراده برگشت و صورتش به سمت آسمان شد. از محاسن سفید او حیا کردم مردم را عذاب کنم.

از خداوند متعال کم نخواهید

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی بعد از آمرزش، انسان باید از خدا توشه یک‌ساله را که گاهی اثر مادام‌العمر دارد بخواهد، گفت: چیز کم نخواهید. معرفت، اخلاص، عافیت، خودش را بخواهید. خود خدا را بخواهید. فرمود: «ادْعُونِی أَسْتَجِبْ لَکُمْ» یک معنایش این است که از من بخواهید تا اجابت کنم. معنای عمیق‌تر و دقیق‌ترش این است که خودم را بخواهید. همه ما چیزهای دیگر می‌خواهیم. خودش را نمی‌خواهیم. اگر خودش را خواستیم بقیه امور هم درست خواهد شد لذا به هر جهت بنده برای شما دعا می‌کنم شما هم برای ما دعا کنید. همه را دعا کنیم و در دعا بخیل نباشیم.

نقش محوری سپاه بر کسی پوشیده نیست

وی در بخش دیگری با اشاره به دوم اردیبهشت‌ماه سال گشت تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌فرمان حضرت امام رحمه‌الله علیه، بیان داشت: این روز را به همه عزیزان پاسدار تبریک و خدا قوت عرض می‌کنیم. نقش محوری سپاه به اقتضای مأموریت ذاتی‌اش‌ که پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است در ماندگاری انقلاب اسلامی، بر کسی پوشیده نیست.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در ادامه افزود: انجام‌وظیفه متعهدانه در پاسداری از انقلاب و تأثیرگذاری در پیشرفت ایران و انقلاب و امثال این‌ها به‌گونه‌ای بود که امام ره فرمود: «اگر سپاه نبود کشور نبود»؛ و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند: «سپاه سنگر مستحکم انقلاب است».

یکی از عوامل مهم ضربه‌گیر از تحریم‌های آمریکا علیه ایران، سپاه بوده است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی بابیان اینکه یکی از عوامل مهم ضربه‌گیر از تحریم‌های آمریکا علیه ایران، سپاه بوده است، مطرح کرد: در طول زمان بعد از جنگ قرارگاه نوح، کربلا و کوثر به‏عنوان زیرمجموعه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، درترمیم و بازسازی زیرساخت‌های کشور بیشترین فعالیت را داشتند و در حوزه هوافضا، ساخت و راه‌اندازی موشک‏های مختلف با برد کوتاه، متوسط و بلند نقش بازدارندگی و دفاع از منافع ملی را تقویت کردند.

وی در ادامه افزود: همین ویژگی دشمنان را از سپاه عصبانی کرده و تا می‌توانند بر تخریب و تضعیف و تحریم این مجموعه انقلابی تلاش دارند تا جایی که اعلام کردند سپاه یک سازمان تروریستی است.

نقش سپاه در گام اول انقلاب کاملاً روشن و قابل‌تقدیر است

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز بابیان اینکه در گام اول انقلاب نقش سپاه کاملاً روشن و قابل‌تقدیر است، گفت: کارهایی از قبیل دفع تهدیدها، خنثی‌سازی فتنه‌ها و ایجاد بازدارندگی، کادر سازی، ظرفیت‌سازی، تولید سرمایه، دیده‌بانی از گفتمان انقلاب اسلامی و صدور آن به منطقه و جهان با تشکیل هسته‌های مقاومت، ساخت امنیت پایدار و بومی پایه، هم‌افزایی با همه دولت‌ها جهت محرومیت‌زدایی از جامعه و پیشرفت کشور من‌جمله آن است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی ادامه داد: در گام دوم هم انتظار می‌رود که سپاه در این مسیر بیش از گذشته فعال باشد که الحمدلله هست؛ اما از باب تذکر بیشتر باید روی این قصه‌ها کار کنند ازجمله: مبارزه با فساد، ورود جدی در جهاد تبیین، نوآوری علمی و توسعه‌ی مرزهای دانش، حمایت هوشمندانه از نیروها و جریان انقلابی کشور، مبارزه با عوامل مخل استقلال و آزادی، تقویت خدمت‌رسانی به مردم در همراهی با دولت، توسعه نفوذ راهبردی در منطقه.

وی در ادامه تأکید کرد: مهم‌تر از همه این‌ها آنچه به سپاه هویت داده و آن را سپاه انقلاب اسلامی کرده بعد اعتقادی و معنویت و اخلاق آن است؛ که هرگز نباید کم‌رنگ و بی‌رمق شود و همان‌طور که جزو سرفصل‌های بیانیه گام دوم انقلاب می‌باشد و به‌نوعی نقش زیربنایی دارد باید بیشتر از قبل موردتوجه فرماندهان محترم سپاه باشد.

دولت موقت نه انقلابی بود و نه تداوم انقلاب را قبول داشت

امام‌جمعه کرج در ادامه بابیان اینکه پنجم اردیبهشت سالگشت واقعه طبس و شکست مفتضحانه آمریکا در حمله به ایران برای نجات گروگان‌هایش درس عبرتی ماندگار و بی‌نظیر برای همه نسل‌هاست، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به‌طور طبیعی شکست بزرگ و تاریخی برای آمریکا بود؛ بااین‌همه آمریکا برای جبران شکست‌ها به عوامل داخلی‌اش دل‌خوش کرده بود که کاری صورت بگیرد که دولت موقت از همین دل‌خوشی‌های آمریکا بود. دولت موقت نه انقلابی بود و نه تداوم انقلاب را قبول داشت. بیشتر اعضای دولت موقت یا مرعوب آمریکا بودند یا شیفته‌ی آمریکا و خب این‌ها نمی‌توانستند کاری را از پیش ببرند.

تصرف لانه شیطان، دنیا را شوک زده و مبهوت کرد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی بابیان اینکه در چنین فضائی تصرف لانه شیطان، دنیا را شوک زده و مبهوت کرد، بیان داشت: با این کار دانشجویان خط امام دنیا و خود آمریکا هم بهت‌زده شد. همه هیمنه آمریکا ناباورانه یک‌مرتبه بر بادرفت. برای جبران به هر کاری دست زد. مهم‌ترین اقدامش قطع رابطه با ایران در بیستم فروردین ۵۹ بود و آخرین گزینه روی میزش در آن روزها را، پنجم اردیبهشت ۵۹، عملیات پنجه عقاب بود که با استفاده از بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات نظامی، آخرین شگردهای اطلاعاتی و هماهنگی‌های منطقه‌ای و داخلی، بهره‌گیری از توانمندترین نیروهای جنگنده (نیروهای دلتا) در بهترین زمان ممکن (شب مهتابی) و صرف بودجه هنگفت و پیش‌بینی دقیق برای پیروزی بتواند کاری بکند.

دست خدا بالاترین دست‌هاست

وی در ادامه با تأکید بر اینکه دست خدا بالاترین دست‌ها است که این بار در صحرای طبس قدرت خود را به عالم نشان داد، گفت: حضرت امام بهترین بیان را داشتند: «آیا جز این بود که یک دست غیبی در کار است؟ چه کسی هلی‌کوپترهای آقای کارتر را ساقط کرد؟ ما ساقط کردیم؟! شن‌ها ساقط کردند، شن‌ها مأمور خدا بودند! باد مأمور خداست». خیلی زیبا زود ما را متوجه توحید کردند.

امروز استکبار جهانی سرخورده و مستأصل به هر اقدامی دست می‌زند

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه واقعه طبس بار آخری نبود که آمریکا مفتضح می‌شد، اظهار داشت: بیش از چهل سال است هر اقدامی که توانسته انجام داده تا شاید مردم ما را از مسیرش منصرف کند اما نتوانسته و ایران قوی‌تر، مستقل‌تر شد، اقتدار منطقه‌ای و جهانی‌اش و عمق راهبردی‌اش بیشتر شد؛ و امروز استکبار جهانی سرخورده و مستأصل به هر اقدامی دست می‌زند تا شاید بتواند برای خودش آبرویی بخرد اما نمی‌تواند و ایران اسلامی پرتوان و توفنده‌تر تا رسیدن به اهداف نهایی خودش که ایجاد تمدن اسلامی است، ادامه خواهد داد.

امروز شعار همه آزادگان جهان مرگ بر آمریکاست

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی بابیان اینکه آمریکا سعی می‌کند با اختلاف‌افکنی بین همسایگان، با دوقطبی سازی‌های داخل کشور و خارج از کشور، حرکاتی را انجام دهد؛ بدبخت شده است و این بدبختی و استیصال را همه درک کردند، گفت: امروز شعار همه آزادگان در جهان یک‌چیز بیشتر نیست و آن مرگ بر آمریکاست.

وضعیت صهیونیست‌ها بدتر از آمریکاست

وی با تأکید بر اینکه وضعیت صهیونیست‌های خون‌ریز بدتر از آمریکاست، اذعان داشت: ماه مبارک رمضان امسال برای آن‌ها کابوس شده و به نظرم می‌رسد از خاطره‌شان هرگز محو نخواهد شد. از هفته پیش به خاطر عید پَسِح به دنبال ورود به مسجدالاقصی و انجام اعمال مخصوص این روز هستند و می‌بینید در این روزها چه اتفاقاتی می‌افتد.

مسجدالاقصی هویت فلسطین است

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در ادامه تأکید کرد: مسجدالاقصی هویت فلسطین و مردم فلسطین است لذا جوانان فلسطینی با مقاومت خودشان و دستگیر و مجروح شدن تعداد زیادی از آن‌ها باعث عقب‌نشینی صهیونیست‌ها شدند.

صهیونیست‌ها به‌ شدت از نظر نظامی و اطلاعاتی آسیب‌پذیرند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی یادآور شد: امروز فلسطینی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که کشورهای عربیِ دست‌نشانده که با توطئه عادی‌سازی همراه شده‌اند و عناصر سازش‌کار داخلی برای آنان کاری نخواهند کرد و از طرف دیگر به‌طور جد بر این باور هستند که صهیونیست‌ها علیرغم تبلیغات رسانه‌ای برای بزرگ نشان دادن خودشان به‌شدت ازنظر نظامی و اطلاعاتی آسیب‌پذیر هستند، بخصوص با عملیات استشهادی چند هفته اخیر که در اراضی ۱۹۴۸ صورت گرفت. چون مدت طولانی است که فلسطینی‌ها در کنار یهودی‌ها در آن سرزمین که جعلی به آن اسرائیل می‌گویند زندگی می‌کنند حالا فلسطینی‌ها در قلب صهیونیست‌ها عملیات می‌کنند.

وی در ادامه گفت: همه فلسطینی‌ها، اهالی غزه و کرانه باختری و ساکنان سرزمین‌های اشغالی به این اطمینان رسیده‌اند که تنها جریان مقاومت است که آن‌ها را در مقابله با توطئه عادی‌سازی روابط که اخیراً ترکیه هم به آن‌ها پیوسته و مسائل دیگر به پیروزی می‌رساند لذا اختلافاتی که داشتند را برای مقابله با نقشه‌های صهیونیست‌ها کنار گذاشته‌اند.

همه کشورهای آزاده دنیا به حمایت از جوانان غیور فلسطینی برخیزند

خطیب نماز جمعه کرج افزود: در این شرایط سختی که بیش از ۷۰ سال است با اشغالگران پلید کودک کش جلاد و اربابان آمریکایی و اروپایی و همراهان مرتجع عربی‌شان در حال مبارزه هستند به وجود آورده‌اند لازم است که همه کشورهای آزاده دنیا به حمایت از جوانان غیور فلسطینی برخیزند.

فلسطین تنها نیست / روز قدس امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل در دنیا برگزار خواهد شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی بابیان اینکه روز قدس امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل در دنیا و بخصوص در محوری‌ترین کشور مقاومت یعنی ایران اسلامی برگزار خواهد شد، گفت: روز قدس امسال همه عالم خواهند دید علی‌رغم سیاست‌های استکباری، فلسطین تنها نیست؛ و چهره پلید صهیونیست‌ها در این روز سیاه‌تر خواهد شد. همه شما هم ان‌شاءالله در روز قدس، محکم و مستحکم و یکپارچه در این استان سرافراز که همیشه جلودار حرکت‌های انقلابی بوده حاضر خواهید شد و حرکت خواهید کرد.

امروز اسلام با سرعت در غرب و بخصوص در اروپا در حال پیشروی است / اهانت به قرآن اهانت به همه ادیان است

وی بابیان اینکه وقتی دشمن منطق خودش را در مقابل گفتمان قوی اسلام از دست می‌دهد از روی ضعف و استیصال برای مقابله با موج عظیم اسلام‌خواهی در جهان اقدام کور می‌کند، بیان داشت: امروز اسلام با سرعت در غرب و بخصوص در اروپا در حال پیشروی است و با سوزاندن قرآن و چنین حرکاتی نمی‌توانید جلوی این حرکت عظیم را بگیرید؛ اهانت به قرآن اهانت به همه ادیان است اهانت به همه کتب آسمانی و همه انبیا است و این حرکت محکوم است.

راجع به گرانی‌ها دستگاه‌های مسئول مسئولانه‌تر اقدام و نظارتشان را بیشتر کنند

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در بخش دیگری بابیان اینکه راجع به گرانی‌هایی که وجود دارد دستگاه‌های مسئول مسئولانه‌تر اقدام و نظارتشان را بیشتر کنند، گفت: بالاخره هر جنسی یک قیمتی دارد؛ می‌بینید که برای یک جنس چند قیمت گذاشته‌شده؛ هرکس به قیافه مراجعه‌کننده خودش نگاه می‌کند و یک قیمتی روی جنس می‌گذارد. این کار درست نیست و نابسامانی است.

برای کنترل بازار و قیمت‌ها از بسیج کمک بگیرید

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی بابیان اینکه این نابسامانی از طرف دولت و مسئولین بالا نیست، گفت: در مقام اجرا، در کف میدان و خیابان، در بازار و سطوح میانی و پایین‌تر از میانی این اتفاق‌ها می‌افتد که این‌ها با نظارت دقیق درست ‌می‌شود لذا مسئولین محترم و بزرگوار دقتشان را بیشتر کنند.

وی بابیان اینکه برای کنترل بازار و قیمت‌ها اگر کمبود نیرو برای نظارت وجود دارد، از بسیج کمک بگیرید، تأکید کرد: بسیج هر وقت وارد عرصه شد کارها را به سامان کرد؛ یک‌وقت ما در همین استان وضعیت نان که به هم خورد، با ۳۰ نفر در استان مسئله نان را حل کردیم. خیلی راحت بدون اینکه بگوییم. چون حالا حدود یکی دو سال گذشته است دارم عرض می‌کنم. می‌شود این کار را کرد. با تعدادی از جوان‌های پای‌کار بازار را اصلاح کنند. الآن مردم به هر جهت ناراحت این قصه هستند.

دستگاه‌های مربوطه نسبت به جرم مشهود و تظاهر به خلاف و بدی کوتاه نیایند / همه ما در جلوگیری از منکرات مسئول هستیم

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز بابیان اینکه دستگاه‌های مربوطه نسبت به جرم مشهود و تظاهر به خلاف و بدی کوتاه نیایند، اذعان داشت: جرم مشهود، جرم مشهود است. اصلاً اجازه قاضی هم نمی‌خواهد. حکم دادستان هم نمی‌خواهد. پلیس ضابط قضایی است، جرم مشهود را که دید باید اقدام کند. تظاهر به روزه‌خواری؛ حالا یک‌وقت کسی کسالتی دارد، در یک‌گوشه‌ای نشسته؛ اما تظاهر کردن، دهن‌کجی کردن به احکام اسلامی پذیرفته نیست. بی‌تفاوت نباشند. اقدام جدی داشته باشند؛ البته همه ما در جلوگیری از منکرات مسئول هستیم. هرکسی به‌اندازه خودش مسئول است. بحث تذکر لسانی اقل امربه‌معروف است و نباید ترک شود.

مسئولین نسبت به امور خانواده‌های خودشان جدی‌تر باشند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی در خاتمه تصریح کرد: مسئولین نسبت به امور خانواده‌های خودشان هم جدی‌تر باشند که یک‌وقت عملکرد آن‌ها ایجاد ناامیدی در بین مردم نکند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha