پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خمیر

حوزه/ امام جمعه بندر خمیر گفت: متاسفانه همتی برای رفع ساختار اداری و اجرایی معیوب شهرستان دیده نمی‌شود و با وجود آنکه بارها مطالبه داشته‌ایم، اما اتفاق خاصی رخ نداده و لذا نیازمند اقدام فوری برای اصلاح ساختار اداری شهرستان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندر خمیر، در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خمیر، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: دخالت مجلسیان در انتصابات دولت یک رویه غلط است و گاهی سبب اعمال فشار می‌شود.

وی با بیان اینکه لازم است به دولت فرصت داد تا نیروهای خود را مستقر کند و به صورت مستقل عمل کند، افزود: مردم به قصد اصلاح و در نظر گرفتن مصلحت جامعه و دفع مشکلات به برخی از نمایندگان رای دادند، نه اینکه این موضوع را اهرمی برای تحمیل برخی اهداف قرار دهند.

خطیب جمعه بندر خمیر گفت: متاسفانه همتی برای رفع ساختار اداری و اجرایی معیوب شهرستان دیده نمی‌شود و با وجود آنکه بارها مطالبه داشته‌ایم، اما اتفاق خاصی رخ نداده و لذا نیازمند اقدام فوری برای اصلاح ساختار اداری شهرستان هستیم.

حجت الاسلام صالحی با گلایه از اینکه چرا باید فلان رئیس اداره، مسئول چند شهرستان باشد، گفت: معنا ندارد وقتی یک مومن از روستایی دور افتاده برای رفع مشکلش به مرکز شهرستان می‌آید، او را به فلان شهرستان حواله دهند.

وی با بیان اینکه مکررا تذکر داده‌ایم مسئولان به دنبال تامین استقلال ادارات باشند، خاطر نشان کرد: حق مردم این نیست که در تنها بیمارستان شهرستان، دستگاه سی تی اسکن نزدیک به دو سال خاک بخورد و ما متاسفانه شاهد این خسارت هستیم.

حفظ شعائر دین از ضروریات دین اسلام است

امام جمعه شهرستان خمیر گفت: تعظیم شعائر دین در مناسبت‌های مختلف به منظور ترویج معارف تاکید شده است، اما متاسفانه در ایام شهادت امام صادق(ع) در شهرستان شاهد یک هنجار شکنی قرار گرفتیم و اینکه در شب شهادت، مجلس عروسی گرفته شود و صدای آواز تا صبح مردم منطقه را آزار دهد، نشانه کم کاری مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: آن مسئولی که گمان می‌کند بندرخمیر شهری از شهرهای حاشیه کشور است، حق مسئولیت گرفتن را ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha