جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / جلسه شورای اداری و دیدار با نخبگان و خانواده های شهدای همدان با حضور رئیس جمهور

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه متاسفانه همدان جزو استان‌های گران از نظر مسکن است، گفت: در عرصه تامین زمین برای ساخت مسکن، دولت می‌تواند نقش حمایتی داشته باشد، اما با کمک مردم همدان، می‌توان در حوزه تامین زمین اقدام شود و شاهد اثرات مثبت آن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی امروز در شورای اداری استان همدان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با اشاره به اهمیت سفرهای استانی، اظهار داشت: در جریان سفر امروز مشاهده کردم که سفرهای استانی نه تنها خوب، بلکه بسیار ضرورت دارد.

وی با تاکید بر اینکه ارتباطات در جریان سفر، مردمی بودن دولت را به خوبی به نمایش گذاشت، گفت: لازم است که این سفرها در شهرستان‌ها نیز انجام شود، البته برای موفقیت در آن، نیازمند استمرار و تداوم نیز هستیم.

امام جمعه همدان تاکید کرد: امیدواریم این سفرها به استان همدان ادامه دار باشد و شاهد اتفاقات خوب و ثمرات این سفر در استان باشیم.

وی افزود: رفع مشکل اقتصادی از ضرورت‌هایی است که باید به صورت ویژه به آن نگاه شود که در این راستا اقداماتی نیز انجام شده و امیدواریم هر چه زودتر شاهد رخ دادن اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

نماینده ولی فقیه در همدان با گلایه از اینکه استان همدان آنطور که باید رشد نکرده است، مطرح کرد: از حوزه‌هایی که می‌توان با توجه به آن، زمینه رشد و پیشرفت استان را محقق کرد، کشاورزی است که نیازمند توجه جدی مسئولان نسبت به آن هستیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه همدان جزو استان‌های گران از نظر مسکن است، عنوان کرد: در عرصه تامین زمین برای ساخت مسکن، دولت می‌تواند نقش حمایتی داشته باشد، اما با کمک مردم همدان، می‌توان در حوزه تامین زمین اقدام شود و شاهد اثرات مثبت آن بود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت شورای امر به معروف در ادارات، یادآور شد: شورای امر به معروف در ادارات در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی لازم است به صورت منظم برگزار شود و مورد توجه مسئولان باشد.

وی از تدوین سند فرهنگی همدان به همت شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و گفت: در جریان این سفر، از سند قرآنی و سند فرهنگی برش استانی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha