شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سبزپوش شدن حرم حضرت معصومه(س) به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)

حوزه/ پخش زنده ۲۴ ساعته از صحن امام رضا علیه السلام و ضریح مطهر حرم بانوی کرامت و پخش زنده مراسم شب های این حرم مطهر در پرتال جامع آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و پلتفرم اینترنتی تکیه فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پخش زنده ۲۴ ساعته از حرم مطهر بانوی کرامت در فضای مجازی با ترافیک رایگان در دسترس مخاطبان و علاقه مندان قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش: در پخش زنده حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها تصاویر صحن امام رضا علیه السلام و ضریح مطهر بانوی کرامت با زیر صدای زیارتنامه این حضرت، بیانات مقام معظم رهبری و سخنرانان معروف کشوری و نواهای مخصوص حرم مطهر منعکس می شود.

همچنین پخش زنده مراسم معارفی حرم مطهر بانوی کرامت شامل سخنرانی و مداحی شب های حرم مطهر نیز به صورت زنده در فضای مجازی پخش می شود.

علاقه مندان برای استفاده از این ظرفیت می توانند با مراجعه به پایگاه خبری آستان مقدس به آدرس news.amfm.ir و یا نشانی amfm.ir/live و سامانه تکیه به نشانی tekye.net به صورت زنده حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها را زیارت کنند.

لازم به ذکر است: فیلم مراسم، مداحی های مناسبتی، صوت برنامه ها و عکس نوشت ها در سرویس حرم و رسانه پایگاه خبری و یا آدرس amfm.ir/media و گزارش تصویری و گزارش ویدیویی رویدادهای حرم مطهر در سرویس چند رسانه ای پایگاه خبری به آدرس news.amfm.ir/media قابل مشاهده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha