یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهردار شیراز

حوزه/ شهردار شیراز گفت: برای نخستین بار شهرداری شیراز، با تبلیغات گسترده به استقبال ماه مبارک رمضان رفته است، به طوری که در هر منطقه دو الی سه ایستگاه برپا شده و به طور کلی ۱۱ موکب با عنوان "افطاری آسمانی" در حال ارائه خدمات به زائران و روزه داران می‌باشند و به طور میانگین در هر موکب در هر شب، هزار پرس افطاری توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، محمد حسن اسدی شهردار شیراز، ظهر امروز در دیدار جمعی از مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با حجت الاسلام والمسلمین حدائق که در مدرسه علمیه منصوریه شیراز برگزار شد، ضمن تبریک سال جدید و فرارسیدن ماه مبارک رمضان به ارائه گزارش از فعالیت‌های مجموعه شهرداری در ایام نوروز به مسافرین و زائرین حرم مطهر شاهچراغ(ع) پرداخت.

وی با بیان اینکه شهرداری شیراز در ایام نوروز در کنار برخی از دستگاه‌های خدمت رسان، شاهد حضور میلیونی مسافرین و زائرین بود، اظهار داشت: تمام تمهیدات از سه ماه پیش از نوروز ۱۴۰۲ اندیشه شده بود که یکی از بهترین سال‌ها را به منظور خدمات رسانی پشت سر گذاشته باشیم، در واقع هیچ خانواده‌ای در ایام نوروز بدون اسکان باقی نماند.

وی افزود: عده‌ای که در هتل‌ها و مهان سراها پذیرش شده بودند، ر واقع با تماس‌هایی که با تلفن ۱۳۷ داشتند راهنمایی‌های لازم داده می‌شد، اما برای خیل عظیمی از مسافرین و زائرین که بدون برنامه ریزی وارد شیراز شده بودند، مکان‌هایی جهت اسکان از جمله شهرک سعدی، باغ جنت، سالن‌های ورزشی و مصلی نماز جمعه را تدارک دیده بودیم.

شهردار شیراز عنوان کرد: با توجه به هوای سرد در ایام نوروز، مجبور به جا به جایی مسافرین از بوستان‌ها به سالن‌های سرپوشیده شدیم، همچنین ۲۱۸ مورد خطر گاز گرفتنی در این ایام داشتیم که اگر هشدار پرسنل خدمات شهرداری و آتش نشانی نبود، در معرض اتفاقات و مصدمیت‌های شدید بودیم که به‌لطف خداوند، یک مورد فوتی یا مصدومیت هم نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: به صورت میدانی، بنده، مدیران شهرداری مناطق و معاونین در میان مردم حضور داشتیم، حدود ۳ هزار نفر از پرنسل خدوم شهرداری در این ایام به صورت آماده باش در حال خدمت رسانی بودند که نتیجه آن بازخوردی مطلوبی بود که از مسافرین و زائرین گرفته شد.

اسدی تصریح کرد: برای نخستین بار شهرداری شیراز، با تبلیغات گسترده به استقبال ماه مبارک رمضان رفته است، به طوری که در هر منطقه دو الی سه ایستگاه برپا شده و به طور کلی ۱۱ موکب با عنوان "افطاری آسمانی" در حال ارائه خدمات به زائران و روزه داران می‌باشند و به طور میانگین در هر موکب در هر شب، هزار پرس افطاری توزیع می‌شود.

وی گفت: هدف شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز با خدمت رسانی بیشتر، امید آفرینی بیشتر میان مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha