دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: جنگی که اسرائیل امروز علیه جهان اسلام به راه انداخته، به نوعی یک جنگ نیابتی است که در پس آن کشورهای مستکبر همانند آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان قرار دارند و به‌نوعی می‌توان این جنگ را به جنگ صلیبی تشبیه کرد.

ماموستا محمدامین راستی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان در سخنانی ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین و مردم غزه، اظهار داشت: امروز جهان شاهد بدترین و بی‌سابقه‌ترین جنایات علیه بشریت و نسل کشی مسلمانان به دست رژیم جعلی اسرائیل است.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: نظامیان صهیونیستی، اماکن غیر نظامی همانند بیمارستان‌ها، مدارس و خانه‌های فلسطینی‌ها را بمباران و تخریب می‌کند و در مقابل شاهد سکوت مجامع حقوق بشری در مقابل این جنایات هستیم.

وی عنوان کرد: سکوت جامعه جهانی به‌ویژه جهان اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها شرم آور و مایه تأسف است، امروز مسلمین باید در مقابل رژیم صهیونیستی قرار بگیرند و اجازه ندهند که این جنایت‌ها و نسل کشی‌ها استمرار پیدا کند.

ماموستا راستی خاطرنشان کرد: جنگی که اسرائیل امروز علیه جهان اسلام به راه انداخته، به‌نوعی یک جنگ نیابتی است که در پس آن کشورهای مستکبر همانند آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان قرار دارند و به‌نوعی می‌توان این جنگ را به جنگ صلیبی تشبیه کرد.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج تصریح کرد: اگر هم اکنون جلوی این نسل کشی‌ها در جهان اسلام گرفته نشود، بی‌شک در آینده باید وضعیت بسیار بدتری برای مسلمین متصور شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha