پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1115060
۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
مهدیه - یزدانشهر

حوزه/ مبلّغ حوزه علمیه خواهران اصفهان، از طلاب خواست تا بصیرت افزایی داشته باشند و ادامه داد : کار اسرائیل نسل کشی است، به‌طوری مردم بیش دفاع را می‌کشد که از این طایفه و قوم کسی نماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، زهرا مهدیه مبلغ حوزه علمیه خواهران اصفهان، صبح امروز در نشست بصیرتی در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) یزدانشهر، اظهار داشت: چون دشمن با هیچ ترفندی نتوانست به اهداف شوم خود در کشور برسد، پس دست روی قومیت گذاشت که نمونه‌اش مرگ مهسا امینی از قوم کرد بود اما محافظان امنیت و نیروهای اطلاعاتی با ورود به‌موقع خود این هدف شوم را خنثی کردند.

وی به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در میان نخبگان اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما به قله نزدیک هستیم و تاج سروری ما علم ما است و اینکه بنده از مشکلات و سختی‌های جامعه آگاه هستم، ولی مراقب باشید از علم عقب نمانید.

مهدیه در ادامه با اشاره به جنایات اخیر در کشتار اخیر مردم مظلوم غزه، خاطرنشان کرد: فلسطین تنها نیست و دعای ما به پشت سر آنها است، فلسطین در حمله به اسرائیل توانست تعدادی از شهرک‌ها و زمین‌های اشغالی را پس بگیرد و به همین خاطر قدرت اسرائیل فرو ریخت.

وی از طلاب خواست تا بصیرت افزایی داشته باشند و یادآور شد: کار اسرائیل نسل کشی است، به‌طوری مردم بی دفاع را می‌کشد که از این طایفه و قوم کسی نماند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha