دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/امام جمعه شهرستان سنندج گفت: امروز باید از مجامع حقوق بشری و نیز وجدان بشری این سوال را پرسید که چه زمانی می‌خواهند از خواب غفلت بیدار شوند؟ آیا این همه ظلم علیه ملت فلسطین را نمی‌بینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها، اظهار داشت: امروز باید از مجامع حقوق بشری و نیز وجدان بشری این سوال را پرسید که چه زمانی می‌خواهند از خواب غفلت بیدار شوند؟ آیا این همه ظلم علیه ملت فلسطین را نمی‌بینند.

امام جمعه شهرستان سنندج عنوان کرد: طبق آمارهایی که در رسانه‌ها منعکس می‌شود، امروز بیش از ۵۰ هزار زن باردار در غزه از ابتدایی‌ترین خدمات بهداشتی محروم هستند و این مصداق بارز نسل کشی این ملت توسط صهیونیست‌ها می‌باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: متاسفانه در مقابل این همه جنایات صهیونیست‌ها کشورهای اسلامی تاکنون موضع قاطعی اتخاذ نکرده‌اند و همین امر باعث گستاخ‌تر شدن صهیونیست‌ها شده است.

وی به برخی از دستورات دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: اسلام به شدت با فقر و تهیدستی مخالف است و از همین رو دستورات و احکامی همانند زکات، فطریه و خمس را برای از بین بردن فقر در جهان اسلام مشخص نموده است.

ماموستا رستمی با تقدیر از تلاش دولت سیزدهم برای محرومیت زدایی در کشور، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دولت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی عملکردی خوب و مثبت داشته و همواره در تلاش است که شکاف طبقاتی در جامعه را از بین ببرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha