شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست شورای زکات استان بوشهر

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: همه زکات دریافتی با اولویت مناطق محروم و زکات دهندگان در زمینه توانمند سازی نیازمندان، معیشت، درمان، لوازم ضروری، جهیزیه، خدمات فرهنگی و تحصیلی نیازمندان هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر امروز در سومین نشست شورای زکات استان که به بررسی موانع و رفع چالش‌های پیش روی زکات استان پرداخته شد، اظهار داشت: استان بوشهر در مقوله زکات در سطح کشوری پیشتاز است که این موفقیت‌ها مرهون تلاش همه همکاران، اعضای شورای زکات استان و مهم‌تر از همه نقش مردم دیندار و مودیان زکات است.

وی افزود: استان بوشهر برای سال جاری متعهد شد ۱۲۰ میلیارد تومان جذب زکات داشته باشد که از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان آن در زمینه زکات کالا و نقد، زکات واجب و زکات فطریه جذب شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر، خاطرنشان کرد: در زکات کالا رتبه اول کشور با تحقق ۱۷۷ درصد رشد را داشتیم و در زکات واجب رتبه دوم کشوری را با ۴۰۸ درصد تحقق برنامه داشته‌ایم.

روشن، به موارد مصرف زکات اشاره کرد و گفت: همه زکات دریافتی با اولویت مناطق محروم و زکات دهندگان در زمینه توانمند سازی نیازمندان، معیشت، درمان، لوازم ضروری، جهیزیه، خدمات فرهنگی و تحصیلی نیازمندان هزینه می‌شود.

وی از مردم، مودیان زکات، اعضای شورای زکات استان در راس نماینده ولی فقیه در استان، به‌جهت موفقیت‌های حاصله در زمینه جذب و مصارف زکات برای نیازمندان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha