جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام فرجام

حوزه/ مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان از تدوين چشم انداز و نظام جامع آموزشي خبر داد و گفت: در برنامه ریزی های حوزه خراسان، نظرات بزرگان تأمين می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمين فرجام، در جلسه ای با مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور، در مشهد مقدس، با بيان اين كه سعي شده در برنامه ريزي ها، جايگاه اساتيد و بزرگان حفظ شود، گفت: در برنامه ریزی های حوزه خراسان، نقطه نظرات بزرگان تأمين و در بعضي از موارد كه نياز به توضيح دارد، توضيحات لازم به بزرگان ارائه مي شود.

وی شوراي برنامه ريزي حوزه علميه خراسان  را آئينه تمام نماي قطب هاي فكري درون حوزه خواند و ادامه داد: تلاش كرده ايم كه اساتيد را در برنامه ريزي ها و تصميم گيري ها دخيل كنيم كه حضور اساتيد برجسته در شوراي مدارج و گروه هاي علمي نمونه اي از اين اقدام است.

دبير شوراي برنامه ريزي حوزه علميه خراسان از تدوين چشم انداز و نظام جامع آموزشي و بهره گيري از كميسيون هاي مختلف و گروه هاي علمي در اين حوزه خبر داد و افزود: صدور كارت شناسايي هوشمند طلاب كه علاوه بر ساماندهي توزيع شهريه، قابليت هاي ديگري هم خواهد داشت، از ديگر اقدامات حوزه خراسان است.

حجت الاسلام علوي، مسئول دبيرخانه شوراي برنامه ريزي و دفتر طرح و برنامه حوزه علميه خراسان نیز در این جلسه در خصوص چشم انداز اين حوزه، مطالبي را بيان کرد.

 حجت الاسلام مهدوي ارفع، معاون آموزش و پژوهش حوزه علميه خراسان هم در این جلسه، گزارشی در رابطه با تدوين برنامه درسي مقطع عمومي نظام جامع ارائه داد.

حجت الاسلام قاسمي، مسئول دفتر ارتباطات و مديريت حوزه علميه خراسان در باره دستاوردهای اين جلسه، گفت: از مجموع مطالب ارائه شده از سوي حجت الاسلام و المسلمين نواب و مدير اجرائي و مسئولان حوزه علميه خراسان بر مي آيد كه اين حوزه در تحولات پيشگام است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha