جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ستاد همکاری‌ها حوزه و آموزش و پرورش

حوزه / دشمن تلاش می‌کند برداشت‌های ناروا از دین را در دنیا ترویج دهد که حوزه‌های علمیه در مقابله با این موضوع در خط مقدم قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از زابل، حجت‌الاسلام محمدعلی حیدری، صبح امروز در نشست همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه که در سالن اجتماعات فرمانداری زابل برگزار شد، اظهار کرد: خداوند انبیاء را برای هدایت انسان‌ها فرستاده است.

کارشناس ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش افزود: انسان‌ها بدون آموزش نمی‌توانند به کمال برسند و حوزه‌های علمیه نقش بسزایی در تعلیم امور دینی و تربیتی جامعه دارند.

وی ادامه داد: امروز دشمن تلاش می‌کند برداشت‌های ناروا از دین را در دنیا ترویج دهد که حوزه‌های علمیه در مقابله با این موضوع در خط مقدم قرار دارند.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: حوزه‌های علمیه شیعه و سنی نباید اجازه دهند هر کس نظر خود را در مورد دین مبین اسلام به جامعه القا کند.

وی با اشاره بر اینکه امروز هجمه دشمنان ‌علیه دین اسلام بیشتر شده است، بر تلاش حوزه‌های علمیه تاکید کرد و گفت: ارائه تفسیر درست از دین اسلام وظیفه علما و اندیشمندان است.

کارشناس ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش خاطرنشان ساخت: طلبه‌ها باید وارد آموزش و پرورش شده و  با آموزش سیاست‌های کلان اخلاقی  به مربیان پرورشی، آنها را نسبت به خطراتی که دین مبین اسلام را تهدید می‌کند توجیه کنند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha