شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 355825
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
پژوهش

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) خوزستان، عنوان کرد: مدرسه علمیه ولیعصر(عج) رتبه نخست پذیرش طلاب در خوزستان را داراست.

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) خوزستان، در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در اهواز، با اشاره به پذیرش طلاب برای سال تحصیلی جدید ابراز داشت: تاکنون مصاحبه عملی پذیرفته شدگان به این مدرسه علمیه به پایان رسیده است و پس از تحقیقات محلی و میدانی، برای  افراد قبول شده دوره اختبار و تثبیت برگزار خواهد شد.

وی، مدرسه علمیه ولیعصر (عج) را دارای رتبه برتر استان از لحاظ پذیرش طلاب عنوان کرد و افزود: مدرسه ولیعصر(عج) در تعداد ثبت نام طلاب دارای رتبه ششم در کشور و در استان خوزستان حائز رتبه نخست است.

این استاد حوزه، با اشاره به سطح طلاب ورودی به این مدرسه خاطر نشان کرد: از میان ۵۰ نفری که امسال جذب مدرسه ولیعصر می شوند، افرادی با سطوح مختلف علمی قرار دارند،  که برخی از آنها دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه هستند.

وی با اشاره به برگزاری دوره اختبار و تثبیت برای متقاضیان ورود به مدرسه علمیه ولیعصر(عج)، بیان داشت: متقاضایانی که بتوانند این دوره را به خوبی پشت سر بگذارند جهت تحصیل در این مدرسه پذیرفته خواهند شد. 

حجت الاسلام موسوی، با اشاره به اینکه طلاب باید با انگیزه و تلاش در جهت کسب آموزش های لازم بکوشند خاطر نشان کرد: طلاب برای موفقیت در گسترش فرهنگی دینی در جامعه باید با جدیت درس بخوانند و علاوه بر درس و بحث خود از پژوهش غفلت نورزند چراکه لازمه کسب دانش، تحقیق و پژوهش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha