شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
12

حوزه/ تحلیلگر مسائل سیاسی، طلاب را به تحقیق و پژوهش درباره ماهیت انقلاب و دستاورهای آن فراخواند و تصریح کرد: باید پیام های انقلاب اسلامی را با استفاده از ابزار روز به گوش جهانیان برسانیم.

 به گزارش خبرگزاري «حوزه» از اصفهان، حیدر جندقیان، پیش از ظهر امروز، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه میرزاحسین اصفهان، با تبریک دهه فجر انقلاب، به خفقان دوران طاغوت اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب، ایران به حیات خلوت آمریکا تبدیل شده بود و بالغ بر 40هزار مستشار آمریکایی در کشور حضور داشتند.

وی ادامه داد: در زمان طاغوت، مراکز فساد و فحشا دایر بود، بهائیت آزادانه به تبلیغ می پرداخت و جوان ها را اغفال می کرد و ...، اما مظاهر اسلامی و منبر ممنوع و یا به شدت محدود شده بود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با تاکید بر این که امام(ره) روحیه خودباوری و شجاعت را در مردم احیاء کرد، ابراز داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، بساط استکبار، ظلم و ستم و فساد در ایران برچیده شد و احکام نورانی اسلام حاکمیت یافت.

جندقیان، طلاب را به تحقیق و پژوهش درباره ماهیت انقلاب و دستاورهای آن فراخواند و تصریح کرد: باید پیام های انقلاب اسلامی را با استفاده از ابزار روز به گوش جهانیان برسانیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha