چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ اختتامیه دوره مکالمه عربی حوزه علمیه استان قم

حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از اجرای دوره آموزشی زبان عربی برای طلاب سطح یک به صورت رسمی در نظام آموزشی جدید حوزه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال صبح امروز در اختتامیه اردوی مکالمه عربی حوزه علمیه استان قم که در مدرسه علمیه امام باقر(ع) قم برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکریم که در سال جاری یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید تحقق یافت و قدمی در راستای انجام منویات بزرگان حوزه برداشته شد.

*دغدغه مدیر حوزه های علمیه برای آموزش زبان عربی به طلاب

وی ابراز داشت: مدیر حوزه های علمیه دغدغه جدی در راستای آغاز محکم و جامع آموزش زبان عربی در مدارس علمیه داشته اند و در همین راستا این دوره ها آغاز شده است.

مدیر حوزه علمیه استان قم خاطرنشان ساخت: بحمدالله این دوره با رهنمودهای آیت الله حسینی بوشهری و اهتمام معاون آموزش و امور حوزه های علمیه برای طلاب سطح یک به صورت رسمی در نظام آموزشی جدید انجام شده است.

این استاد حوزه تصریح کرد: به شما طلاب و محصلین حوزه علمیه نیز تبریک می گوییم که آغاز این حرکت زیبا با همت شما در این ایام محقق شده است.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال بیان داشت: خوشبختانه با همکاری مدیران مدارس علمیه استان قم، این آموزش در راستای تحقق فرمایشات مدیر حوزه های علمیه انجام شده است.

*رشد و توسعه آموزش زبان عربی مایه خوشحالی است

وی اظهار داشت: در سال های اخیر شاهد رشد و توسعه آموزش زبان عربی در مدارس علمیه استان قم بوده ایم که مایه خوشحالی است.

*درخواست برخی از مدیران برای برگزاری آموزش زبان عربی

مدیر حوزه علمیه استان قم در پایان گفت: پس از دستیابی به دستاوردهای مناسب در برگزاری دوره آموزش زبان عربی، برخی از مدیران مدارس علمیه درخواست برگزاری اردوی آموزش زبان عربی در سال های تحصیلی آینده داشته اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha