دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام عبدالحسین چنانی، مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شوش

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان شوش از تشکیل کار گروه های تخصصی ادبیات، فقه و اصول در این مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام عبدالحسین چنانی، مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شوش، پیش از ظهر امروز در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان، به تشریح فعالیت ها و اقدامات مدیریت این مدرسه در راستای ارتقای سطح علمی طلاب پرداخت و اظهار داشت: تشکیل جلسات و کار گروه های تخصصی ادبیات و فقه و اصول در طول سال تحصیلی نقش مهمی در پویایی و ارتقای علمی طلاب ایفا کرده است.

وی از هدفمند کردن مباحثات طلاب خبر داد و گفت: برای تأثیر بیشتر مباحثات طلاب، زمان مشخصی در میان ساعات کلاسی را به این مهم اختصاص دادیم و با پیگیری نتیجه مباحثات علمی طلاب برای هدفمند تر کردن آن برنامه ریزی کردیم.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شوش، ارتباط مدیریت مدرسه با خانواده های طلاب را از دیگر اقدامات این مدرسه خواند و ابراز داشت: پیگیری خانواده از وضعیت حضور طلاب در کلاس و سطح درسی آنها، تاثیر به سزایی در ارتقای تحصیلی طلاب داشت؛ چرا که آنها برای تامین نظر خانواده های خود تلاش بیشتری در مطالعه دروس انجام می دادند.

حجت الاسلام چنانی، با اشاره به پیاده سازی روش و الگوی "جذب محوری" در این مدرسه، عنوان داشت: اکثر داوطلبین ورود به این مدرسه در سال های گذشته، از روستاهای اطراف بودند که پس از پیاده سازی این روش، تمایل بیشتری در جوانان شهر برای حضور به مدارس علمیه ایجاد شد و همینک بخش زیادی از ورودی های سال جاری از جوانان مرکز شهر است.

وی در پایان، ارتباط موثر با دانش آموزان مدارس شهر شوش را در اقبال عمومی جوانان و نوجوان به ورود به حوزه های علمیه مهم ارزیابی کرد و گفت: با هماهنگی بیشتر با بسیج دانش آموزی و معاونت پرورشی آموزش و پرورش می توان شاهد نتایج بسیار مطلوب در ورود نخبگان علمی به حوزه علمیه باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha