پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 358014
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
 مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه کردستان منصوب شد

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان کردستان ، با حضور نماینده ولی فقیه این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام محمودی، دبیر شورای معاونین و نماینده رئیس مرکز خدمات در  این مراسم ابراز داشت: نیروهای مرکز خدمات با تودیع از سیستم مرکز جدا نمی‌شوند بلکه به کار خود در قسمت‌های دیگر ادامه می‌دهند.

وی در ادامه به خدمات مساوی و برابر به طلاب و روحانیون اهل تسنن و تشیع در کشور اشاره کرد و افزود: خدماتی که روحانی فاضل و عالم برجسته‌ای که در قم ساکن است با خدماتی که برای طلبه و روحانی اهل سنت در سنندج یا جای دیگر کشور وجود دارد برابر و مساوی است.

حجت الاسلام قاسمی گل، مدیر سابق مرکز خدمات استان هم  در ادامه، با اشاره به برخی از کارهای صورت گرفته در زمان تصدی مدیریت این مرکز بیان کرد: تکریم ارباب رجوع خصوصاً طلاب و روحانیون اهل سنت و کمک به حل مشکلات ایشان از رویکردهای بنده در مرکز خدمات بود.

وی اظهار کرد: وقتی مسئولیتی به شخصی واگذار می‌گردد باید تا حد امکان به وظیفه خود عمل کند و وقتی مسئولیت از وی سلب شد و به دیگری سپرده شد خدا را شکر کند که بار سنگینی از دوش وی برداشته شده است.

حجت الاسلام عزیزی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان هم یادآورشد: بنده با محیط کاری با اهل سنت آشنا هستم و در استان کرمانشاه با این قشر مأنوس بوده‌ام.

انتهاپیام/313/30

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha