چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مرکز خدمات حوزه

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: خدمت به حوزه های علمیه و طلاب و روحانیون، خدمت به اسلام و مسلمین است.

حجت الاسلام صادق ایرانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به نقش مهم و ارزنده حوزه های علمیه برای حفظ اسلام و  معرفی اسلام ناب محمدی (ص) به همه مردم دنیا اظهارداشت : خدمت رسانی از هر جهتی به مدارس علمیه و طلاب و روحانیون که منادیان اصلی دین هستند خدمت به اسلام و مسلمین است.

وی افزود : در این راستا در سال 70 قدم اصلی توسط مقام عظمای ولایت برداشته شد و مرکز خدمات حوزه های علمیه برای خدمت رسانی به طلاب و روحانیون به همت معظم له بنیان گذاشته شد و در تمام مراکز استانها دفاتر آن دایر گردید و مشغول به فعالیت شد.

حجت الاسلام ایرانی عنوان کرد : با توجه به اینکه مرکز خدمات حوزه، خدمت رسانی خود را به طلاب  در چهار شاخه اصلی  تعلیم و تحصیل، تبلیغ، تحقیق و تدریس ارائه می دهد، لذا سعی شده است تمامی کسانی که واجد شرایط در سطح استان هستند از خدمات موجود بهره کافی را ببرند.

مدیر مرکز خدمات حوزه کرمانشاه تصریح کرد : خدمات ارائه شده به روحانیون در قالب تامین اجتماعی ،خدمات درمانی ،مستمری به معمرین ،از کار افتادگان ،مرحومین ،وام ازدواج ،هدیه ازدواج ،وامهای ضروری ،مسکن و می باشد که امیدواریم بتوانیم در این راستا هر چه بهتر موفق عمل بنماییم.

وی در پایان گفت : با توجه به اینکه  طلاب رسالتی خطیر برای تبلیغ دین و هدایت انسان به سوی راه راست و سعادت اخروی را برعهده دارند ،لذا خدمت به این  افراد افتخاری بزرگ و کم نظیر است که امیدواریم همه ما از سربازان واقعی امام عصر (عج) باشیم و در این راه تمامی تلاش خود را بکار خواهیم گرفت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha