جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام شریفیان

حوزه/ آل سعود بی کفایت، از سوی استکبار جهانی مامور شده تا کنگره عظیم حج کمرنگ شود، چرا که اين اجتماع ميليوني، رژیم غاصب اسرائیل و آمريكا را به لرزه انداخته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام شریفیان، در مراسم بزرگداشت حجاج بیت الله الحرام، در مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی کاشان، به پیام مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این پیام تصریح کردند "دولت سعودی موظف است مسئولیت سنگین خود را در این حادثه تلخ پذیرفته و به لوازم آن به قاعده حق و انصاف عمل کند. مدیریت غلط و اقدامات ناشایست که عامل این فاجعه بوده نباید از نظر دور بماند".

مدیر مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی کاشان به روایتی از امام صادق (عليه السلام ) اشاره کرد و گفت: حضرت فرمود  "مَن ماتَ في طريقِ مَكّةَ ذاهِبا أو جائيا ، أمِنَ مِن الفَزَعِ الأكْبَرِ يَومَ القِيامَة هر مَن ماتَ مُحْرِما بَعثَهُ اللّه ُ مُلَبِّياِ / یعنی كسی در راه رفتن به مكه يا برگشتن از آن بميرد، روز قيامت از آن بزرگترين هراس در امان باشد هر كس در حال احرام بميرد، خداوند او را لبّيك گويان برانگيزد".

وی، جان باختن تعداد زیادی از حجاج در خانه خدا را نشانه بی کفایتی دولت سعودی دانست و افزود: استکبار جهانی مولود نامشروع خود را به‌عنوان یک بی‌کفایت در اداره حج، مأمور براندازی حج کرده است

حجت الاسلام شریفیان ادامه داد: آل سعود بی کفایت، از سوی استکبار جهانی مامور شده تا کنگره عظیم حج کمرنگ شود، چرا که اين اجتماع ميليوني، رژیم غاصب  اسرائیل و آمريكا را به لرزه انداخته است.

 مدیر مدرسه علیمه دارالعلم اسلامی در مورد امداد رسانی آل سعود و بی تفاوتی نسبت به حجاج، افزود: عوامل سعودی اجازه ندادند تیم های امدادی ایران وارد عمل شوند، اگر اجازه داده می شد، بسیاری از قربانیان نجات می یافتند.

حجت الاسلام شریفیان یادآور شد: در عید قربان جنگنده های عربستان با بمباران صنعا، مردم یمن را به خاک و خون کشیدند و مسلمانان را به قربانگاه فرستادند.

 مدیر مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی کاشان، نفرت دنیا از رژیم آل سعود را زیاد خواند و گفت: جنایات گسترده آل سعود امروزه برای همگان روشن است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha