یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا قادری

حوزه/ امام جمعه پاوه، وقوع حادثه تاسف بار جان باختن تعداد زیادی از حجاج بیت الله الحرام را نشان دهنده بی ‌کفایتی و سوء مدیریت آل سعود خواند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری، در نامه ای به رهبر معظم انقلاب، با تسلیت حادثه مصیبت بار منا، تصریح کرد: حادثه دلخراش منی و عروج ملکوتی و شهادت گونه جمعی از مهمـانـان و ضیوف الرحمان در لباس احرام و در هنگام انجام یکی از فرایض دینی، عید قربان امسال را به قربانگاه حجاج بیت‌ الله الحرام تبدیل کرد .

متن نامه در ادامه می آید

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلى اللّهِ وَکَانَ اللّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا

محضر مبارک مقام معظم رهبری، حضرت آیت ‌الله خامنه ای(مد ظله العالی)

سلام‌علیکم ؛

حادثه دلخراش منی و عروج ملکوتی و شهادت گونه جمعی از مهمـانـان و ضیوف الرحمان  در لباس احرام و در هنگام انجام یکی از فرایض دینی، عید قربان امسال را  به قربانگاه حجاج بیت‌ الله الحرام تبدیل کرد و ضمن اینکه موجب تأثر و تألم شدید همه مسلمانان گردید، قلب مؤمنین را جریحه دار و جهــان اســـلام را نیـــز در حزن و ماتم فرو برد و باکمال تأسف، حضور جمعی از هموطنان عزیزمان در میان درگذشتگان این حادثه، تلخی آن را دوچندان کرده است.

بدون تردید، این حادثه مؤلـمه که نشان از بی ‌کفایتی و سوء مدیریت آل سعود دارد، موجب نفرین تمامی آگاهان و دلسوزان دین گردید.

اینجانب، این ضایعه را به محضر مبارک مقـام معظـم رهبــری، ملت شــریف ایران و همه مسلمانان جهـــان تسلیت عرض نموده، از درگاه حی سبحـــان برای این عزیزان رحمت واسعـــه الهی و برای بازماندگــان صبـر و شکیبایی را مسئلت می‌نمایم.

قادری – امام جمعه پاوه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha