یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مقام آوردن دانشجوی الازهر در مسابقات قرآن

حوزه / چندی قبل یکی از دانشجویان الازهر مدعی شد که در مسابقات قرآن مالزی شرکت کرده و موفق به کسب مقام شده است اما بعد از مدتی گفته شد که اصلا مسابقه ای در مالزی برگزار نشده تا بخواهد برنده داشته باشد!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، موضوع شرکت یکی از دانشجویان الازهر در مسابقان قرآن مالزی و کسب مقام از سوی وی به یک موضوع جنجالی در الازهر مصر تبدیل شده است.

چندی قبل یکی از دانشجویان الازهر بنام عبدالرحیم راضی مدعی شد که در مسابقات قرآن مالزی شرکت کرده و موفق به کسب مقام شده است اما بعد از مدتی گفته شد که اصلا مسابقه ای در مالزی برگزار نشده تا بخواهد برنده داشته باشد!

در همین راستا دکتر احمد حسنی معاون امور دانشجویی دانشگاه الأزهر گفت: تماس های مکرری بین دانشگاه الأزهر و مسئولین سفارت مالزی صورت گرفته تا از صحت ادعای عبدالرحیم راضی دانشجوی مصری مبنی بر کسب مقام اول در مسابقه قرآن کریم مالزی اطمینان حاصل شود.

حسنی در مصاحبه با روزنامه "الیوم السابع" اظهار داشت: اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که در 10ماه اخیر هیچ مسابقه ای برگزار نشده است و مسئله ای که باعث شد دانشگاه پیگیری گسترده ای را در این باره انجام دهد، اطمینان از صحت اطلاعاتی است که بر دریافت جایزه ویژه توسط وی دلالت داشت.این درحالی است که دانشگاه از سفر این دانشجو به مالزی و شرکت در مسابقه اطلاعی نداشته و فقط از طریق رسانه ها باخبر شده است.

وی افزود: در صورتی اطلاعات موجود صحت نداشته باشد، این دانشجو را تحویل کمیته انضباطی خواهیم داد.

مقام آوردن دانشجوی الازهر در مسابقات قرآن،

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha