دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مصر

حوزه/ الأزهر مصر اعلام کرد: هجرت غیر‌قانونی، بی‌حرمتی به وطن است. ما به جوانان نسبت به خطرات سفر به مقصد نامعلوم هشدار می دهیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از الیوم السابع، کنفرانس علمی با عنوان "خطرات مهاجرت به مقصدهای نامعلوم... کشورمان بر خودمان مقدم تر است"  زیر نظر دکتر احمد الطیب شیخ الأزهر و دکتر عباس شومان سرپرست دانشگاه الأزهر و با هماهنگی دانشگاه الأزهر و وزارت ورزش و جوانان، برگزارشد.

از جمله برنامه‌های این کنفرانس سلسله دیدارهایی از مرحله‌ی پنجم طرح "الازهر مظهر وحدت " با عنوان "زندگی سالم" بود که در طی آن گفتگویی باز با جوانان صورت گرفت.

در مصاحبه مطبوعاتی این کنفرانس که از طرف الازهر ترتیب داده شده بود اعلام شد: مهاجرت غیر قانونی بی حرمتی به وطن است و دلالان این نوع از مهاجرت با وعده‌های واهی، افراد و به خصوص جوانان را  فریب می دهند و از آن‌ها سوء استفاده مالی می کنند.

الازهر از جوانان خواست تا در کنار کشورشان تا زمانی که آسایش و شکوفایی و پیشرفت به ویژه در سایه‌ی راه‌اندازی پروژه‌های بزرگ در برهه‌ی اخیر که بازتاب آن همه‌ی مردم مصر را در برخواهد گرفت بمانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha