دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در اصفهان با تاکید بر ضرورت انس آحاد جامعه به ویژه نوجوانان وجوانان با قرآن، تصریح کرد: تربیت و پرورش نسل قرآنی، دشمنان را نا امید می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، عصر امروز در مراسم تجلیل از  21 مدیر موسسه قرآنی  استان اصفهان که به همت موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت (ع) برگزار شد، اظهار کرد: با اشاره به این که در روایات آمده صوت و قرائت قرآن کریم اهل بیت(ع)، چنان بود که حتی دشمنان و کافران را هم به خود جذب می کرد، تصریح کرد: قاریان قرآن از نعمت ارزشمند صوت خوب در راه اسلام و مسیر خدا استفاده کنند و باعث جذب نسل نوجوان به قرآن شوند.

وی ادامه داد:  تربیت طلاب حافظ قرآن کریم  همواره مورد تاکید بوده، از این رو مدرسه علمیه  تخصصی حافظان قرآن ثامن الحجج(ع) در اصفهان تشکیل شد. در این مدرسه طلاب علاوه بر فراگرفتن علوم حوزوی، با ادبیات عرب آشنا شده و قرآن را نیز حفظ می کنند.

آیت الله طباطبایی نژاد با تاکید بر ضرورت انس آحاد جامعه به ویژه نوجوانان وجوانان با قرآن، تصریح کرد: تربیت و پرورش نسل قرآنی دشمنان را نا امید می کند.

نماینده ولی فقیه در اصفهان در پایان ابراز کرد: تواضع و متکبر نبودن از خصایص شایسته قرآنی خوانان است که باید  این خصلت  را در خود تقویت کنند.

حسین رضا زاده، مدیر موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت)ع) نیز در این مراسم، بر امر ترویج فرهنگ نورانی قران به عنوان یک اصل تاکید نمود و عنوان کرد: تجلیل از مربیان و مدیران موسسات قرآنی، امری شایسته است و سبب افزایش انگیزه این جهادگران برای تربیت نسل نوجوان قرآنی خواهد شد.

313/38

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha