چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
قرآن کریم

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) ماهشهر از برگزاری جشنواره قرآنی در سطح استانی خبرداد و گفت: در این مسابقه، نفراتی از ۶ شهر بندر امام، آبادان، شادگان، امیدیه، رامهرمز و ماهشهر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

خانم زینب دورقی، معاون فرهنگی حوزه علمیه حضرت خدیجه(س) ماهشهر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب خواهر سطح استان، اظهار داشت: این مسابقه، همزمان با عید مبعث رسول گرامی اسلام(ص)، در این مدرسه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های مسابقه سراسری قرآن کریم، گفت: این جشنواره در چهار بخش «ادعیه خوانی»، «صوت و لحن»، «ترتیل» و «حفظ» برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) ماهشهر، هدف از برگزاری این جشنواره را احیای تفکر قرآنی خواند و تصریح کرد: مدیریت مدرسه در راستای فراگیرتر کردن فرهنگ قرآن کریم، جشنواره‌ای را در سطح استان برگزار کرد، تا إن شاءالله فرصت و زمینه‌ای برای گسترش و رونق این‌گونه مراسم‌های قرآنی باشد.

دورقی، با اشاره به شرکت‌کنندگان این جشنواره، بیان داشت: در این مسابقه، نفراتی از 6 شهر بندر امام، آبادان، شادگان، امیدیه، رامهرمز و ماهشهر حضور یافته و به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و به سه نفر از برگزیدگان هر رشته، جوایزی نفیس به‌رسم یادبود از سوی مدیریت مدرسه علمیه، اهداء شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha