پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ افتتاحیه کنگره ملی حضرت محمد هلال بن علی(ع)

حوزه/ با حضور آیت الله العظمی سبحانی، از تمبر پستی به نام امامزاده هلال بن علی(ع) در قم رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، اولین کنگره ملی حضرت محمد هلال بن علی(ع) صبح امروز در مجتمع فرهنگی امامزاده سیدعلی(ع) در قم و با حضور آیت الله العظمی سبحانی، حجت الاسلام والمسلمین محمدی، رئیس سازمان اوقاف، حجت الاسلام والمسلمین عابدی، حجت الاسلام موسوی امام جمعه آران و بیدگل و مهندس صادقی استاندار قم و مدیران استان اصفهان، برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محمدی رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت: مراسم افتتاحیه این همایش امروز صبح در قم برگزار شده است و مراسم اختتامیه این همایش نیز امشب در شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در  سازمان اوقاف و امورخیریه کشور تصریح کرد: وجود بقاع متبرکه امامزادگان از مهمترین و بهترین برکاتی است که خداوند متعال به این ملت اعطا کرده است و امام راحل نیز فرمودند که مردم باید در کنار این بقاع متبرکه آرامش داشته باشند و با آرامش به زندگی خود ادامه دهند.

وی گفت: رهبر انقلاب نیز تاکید فرمود، بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در جامعه تبدیل شوند که این دو بیان از این بزرگان سرلوحه برنامه های سازمان اوقاف قرار گرفته است.

سخنران اصلی این مراسم آیت الله العظمی سبحانی بودند که در سخنانی به تبیین جایگاه امامزادگان در ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) پرداختند.

گفتنی است در این مراسم از تمبر ویژه به نام این امامزاده واجب التعظیم از سوی مجموعه پست شهرستان کاشان رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha