سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حضرت آیت‌الله سبحانی در دیدار رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشو

حوزه/حضرت آیت الله سبحانی با ابراز نگرانی از افزایش دشمنان اسلام و به خصوص شیعه، خاطرنشان کردند: برای مقابله با جریان های ضد اسلامی باید از ابزار تبلیغ استفاده کرده و با تمام قوا در این راه وارد شویم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت‌الله سبحانی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور که در موسسه کلام امام صادق (ع) برگزار شد، با اشاره به مسئولیت مهم و خطیر امام جمعه و جماعت در اسلام  گفتند: این که انسان هدایت بیش از 800 نفر را به دست بگیرد بسیار مهم و اساسی  است و در واقع مانند اداره یک کشور پهناور است.

این مرجع تقلید با ابراز نگرانی از افزایش دشمنان اسلام و به خصوص شیعه، خاطرنشان کردند: برای مقابله با این جریان باید از ابزار تبلیغ استفاده کرده و با تمام قوا در این راه وارد شده،با این دشمنی‌ها مقابله کنیم و در این مسیر نقش ائمه جماعت بسیار مهم و اساسی است.

حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به اهمیت آموزش ائمه جمعه کشور گفتند: ائمه جمعه باید آموزش‌های لازم را برای مصونیت‌بخشی در زمینه تهدیدات فرا بگیرند، که از جمله آنها، ارائه دوره‌های آموزشی در زمینه وهابیت است.

معظم له خاطرنشان کردند: در سابق و زمان طاغوت، دشمنانی مانند توده‌ای‌ها فعالیت داشتند که با مسلمانان و تشیع مبارزه می‌کردند در حالی که امروز وهابیت با نام توحید و طرفداری از اسلام به میدان آمده اند و کمر به نابودی اسلام و مسلمین بسته اند و لازم است با برنامه ریزی صحیح و روشنگری لازم، با آنان مقابله کرد.

استاد درس خارج حوزه تاکید کردند: باید با افرادی که تبلیغ وهابیت و فرقه های منحرف را می کنند، مقابله  نمود؛ نباید به عنوان آزادی به آنان میدان داد، باید بدون ملاحظه و مماشات با این نوع افراد برخورد شود.

حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به انتشار  کتاب «فتنه تکفیر»گفتند: باید امروز همت ائمه جمعه این باشد که روزانه حداقل دو ساعت در این مسائل مطالعه کنند گفتند: طبق روایات، باید از همان راهی که دشمنان گمراهی را وارد کرده اند، هدایت را وارد کنیم؛ اگر بتوانید یک ماهواره درست کنید و مؤدبانه صحبت نمائید اثر خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha