چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمدنبی حبیبی

حوزه/ دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه یکی از مقاصد پلید دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی برای اداره کشور است، گفت: تحقق وعده های دولت در موضوعات معیشتی مردم و حرکت درچارچوب اقتصاد مقاومتی از مهم ترین مطالبات مردم و جامعه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، محمدنبی حبیبی صبح امروز در دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی با آیت الله حسینی بوشهری که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره)، شهدای انقلاب اسلامی به خصوص حزب موتلفه و مرحوم عسکر اولادی، اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی همواره ثابت کرد با تقلید از مرجعیت، حرکت های انقلابی مشروعیت و اثر تعیین کننده در مقابله با طاغوت دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی با امنیت و سلامت کامل پایان یافت، تصریح کرد: حضور چند ده میلیونی مردم در پای صندوق های رای، اعتماد به کلیت نظام است که در دوره های قبلی نیز بروز و ظهور یافته بود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه یکی از مقاصد پلید دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی برای اداره کشور است، ابراز داشت: آنها می خواهند مردم را وادار کنند که با تئوری دینی نمی توان حکومت اداره کرد و نمی خواهند مردم طعم شیرین عدالت اسلامی و برخورداری از رفاه عمومی را لمس کنند.

دکتر حبیبی همچنین به مهم ترین مطالبات مردم و علما اشاره داشت و گفت: تحقق وعده های دولت در موضوعات معیشتی مردم، حرکت درچارچوب اقتصاد مقاومتی،  شکستن سد رکود اقتصادی، تورم و بیکاری، رونق تولید داخلی، استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی متخصص برای مدیریت های گوناگون، برخورد کارشناسانه با اعتیاد و مفاسد اجتماعی، چاره اندیشی برای کاهش آمار طلاق و بهبود شرایط برای افزایش نرخ ازدواج و اصلاح نظام بانکی از مهم ترین مطالبات به شمار می رود.

وی تصریح کرد: البته اشاره به این مطالبات به معنای نفی خدمت ارزش دولت ها در طول انقلاب نیست و هرکدام به سهم خود مفتخر به اجرای خدمات هستند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: این حزب با داشتن چشم انداز 15 ساله و در قالب کارگروه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در مسیری حرکت می کند که می تواند در حل مشکلات ککشور نقش آفرینی کند.

دکتر حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: تقویت بنیان های عقیدتی فکری در اعضای حزب و جامعه، داشتن برنامه فرمولی و عملی برای اداره کشور و کادرسازی و تربیت مدیران شایسته و کارآمد برای اداره حزب و جامعه از مهم ترین رویکردهای حزب موتلفه اسلامی در سند چشم انداز 15 ساله است.

انتهای پیام/313/33

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha