پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 تدابیر شدید امنیتی برای مراسم عزاداری امیرالمومنین

حوزه/ پلیس ایالت سند پاکستان ترتیبات امنیتی شدیدی برای شرکت در مراسم عزاداری به مناسبت روز شهادت حضرت علی (ع) در نظر گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» مراسم شهادت حضرت علی (ع) امیرالمومنین قرار است با تدابیر شدید امنیتی در کراچی برگزار شود. پلیس ایالت سند ترتیبات امنیتی شدیدی برای شرکت در مراسم عزاداری به مناسبت روز شهادت حضرت علی (ع) که در تاریخ 27 ژوئن برگزار می‌شود در نظر گرفته است.

برپایه این گزارش به نقل از arynews.tv، مراسم عزاداری امیرالمومنین علی (ع) در کراچی مرکز ایالت سند پاکستان از پارک نیشتر آغاز شده و به سمت بارگاه خارادر امام متعلق به ایرانیان حسینی به حرکت درمی‌آید.

به گفته پلیس نصب برچسب‌های مخصوص به شیشه جلوی وسایل نقلیه و خودروها برای عزاداران و شرکت کنندگان در این مراسم اجباری خواهد بود.

به علاوه اتومبیل‌ها و وسایل نقلیه مربوط به پیشاهنگان، سازمان‌های رفاهی، ساقیان و توزیع کنندگان نذر و نیاز نیز گفته شده که بایستی تا تاریخ 22-25 فرم‌های درخواستی‌شان را همراه با اسناد مشخص به شورای اداری منطقه کراچی واقع در نومایش تحویل داده و رسید دریافت کنند تا بتوانند در این مراسم شرکت کنند.

شیعیان و محبان امیرالمومنین هر ساله در شهر‌های مختلف پاکستان مجالس، همایش‌ها و تعزیه‌هایی برگزار می‌کنند تا به شخصیت و دستاوردهای آن امام عزیز تاکید کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha