شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مفتی کل استرالیا

حوزه/ مفتی کل استرالیا خواستار محاکمه تروریست‌هایی شد که در جهان اسلام آتش افروزی می‌کنند و گفت: این افراد باید در دیوان کیفری بین المللی به عنوان جنایتکاران جنگی محاکمه شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» دكتر ابراهيم ابو محمد مفتی کل استرالیا در خطبه های عید سعید فطر که روز پنج شنبه برگزار شد حمله رسانه ای برخی روزنامه ها به اسلام را محکوم کرد.

وی خواستار مقابله با افراطی گری از طریق تعقل و مقابله احسن، طبق تعلیمات اسلام شد و گفت: هرگونه دخالت در امور مسلمانان نیز از نظر ما محکوم است.

مفتی استرالیا خطاب به مردم این کشور گفت: اسلام از حب وطن سخن می گوید و برای تمام دنیا به جز خیر چیزی نمی خواهد، اسلام معتقد است حضرت محمد(ص) برادر و دوست همه پیامبران گذشته است.

* تروریست ها در دیوان کیفری بین المللی به عنوان جنایتکاران جنگی محاکمه شوند

وی خواستار محاکمه و مجازات تروریست‌هایی شد که در جهان اسلام آتش افروزی می کنند و گفت: این افراد باید در دیوان کیفری بین المللی به عنوان جنایتکاران جنگی محاکمه شوند.

وی هرگونه نسبت دادن خشونت به اسلام و مسلمانان را محکوم کرد و اظهار داشت: متون و تمدن اسلامی با خشونت تناقض دارد و این تهمت باطل است زیرا هیچ مجتمع و تمدنی به اندازه اسلام از خشونت و تروریسم آسیب ندیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha