دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پاسخ کاربران شبکه‌های اجتماعی به مجری اسلام‌هراس استرالیایی

حوزه/ کروگر در یک پیامی نوشته بود که هدفش از منع ورود مسلمانان به خاطر نگرانی‌های مادرانه است. در پی این سخن هشتک«به عنوان یک مادر» در استرالیا ترند شد و عده زیادی او را متهم به نژادپرستی کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سونیا کروگر مجری تلویزیون صدای استرالیایی خواستار منع ورود مسلمانان به استرالیا شده بود و این خواسته را به صورت نگرانی‌های شخصی خود به «عنوان یک مادر» عنوان کرده بود. این گفته او به شدت در شبکه‌های اجتماعی مورد تمسخر قرار گرفته و بسیاری از کاربران او را نژادپرست خطاب قرار دادند.

کروگر در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرده بود که باید مرزهای کشور استرالیا به روی مسلمانان بسته شوند و در این صورت بیشتر احساس امنیت می‌کند. او پس از مخالفت‌های رهبران مسلمان با سخنانش، در یک پیام توییتری نوشته بود که نگرانی‌هایش به عنوان یک مادر است. پس از این اتفاق، هشتک«به عنوان یک مادر» در استرالیا ترند شد و عده زیادی او را متهم به نژادپرستی کردند. جنجال‌ها زمانی به اوج خود رسید که او تلاش کرد با سوءاستفاده از واژه مادر بودن از سخنان پیشین خود دفاع کند.

یک کاربر توییتری روز سه شنبه 19 جولای نوشت: هشتک«به عنوان یک مادر» ای کاش بتوانم یک کشور جنگ زده را ترک کنم و فرزندانم را در مکان امنی سکنی گزینم، در جای دیگری بدون اینکه مورد قضاوت کسی قرار بگیرم.

کاربر دیگری نوشته است: هشتک «به عنوان یک مادر» امیدوارم هرگز به فرزندانم نیاموزم که چگونه از آنچه متفاوت است، بترسند یا نفرت داشته باشند!

کاربری نیز نوشته است: هشتک«به عنوان یک مادر» می‌خواهم مادرانی را که جملاتشان را با عبارت «به عنوان یک مادر» شروع کرده و تمامی اعضای یک جامعه را تروریست خطاب می‌کنند از کشور اخراج کنم!

بعضی از مسلمانان نیز در کامنت‌هایشان گفته بودند که آن‌ها نیز به صورت برابر در خطر تروریسم بسر می‌برند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha