شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام رضا(ع)

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آقاباباخان شیراز، با توجه به فرا رسیدن دهه کرامت از برگزاری نشست بررسی اخلاق فردی و ویژگی های شخصیتی امام رضا(ع) توسط طلاب این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام حیدر عارف پور، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک دهه کرامت، اظهارداشت: با توجه به فرا رسیدن این ایام مبارک و میمون، به منظور آشنایی طلاب مدرسه علمیه آقاباباخان شیراز با سبک و سیاق زندگانی امام هشتم شیعیان حضرت رضا(ع) و به همت معاونت تهذیب این حوزه علمیه، نشست بررسی اخلاق فردی و ویژگی های شخصیتی امام رضا(ع) در این ایام با شکوه با حضور کادر آموزشی، اساتید و 55 نفر از طلاب سه شنبه 19 مردادماه سال جاری در نمازخانه مدرسه برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه سجایای اخلاقی و ملکات نفسانی امام رضا علیه السلام بیش از آن است که قلم و زبان قادر باشد که آن را بنویسد و بیان کند، ابتدا مدیریت مدرسه به ایراد سخن پرداخته و در ادامه بخشی از ویژگی های اخلاق فردی و شخصیتی حضرت در این نشست بررسی می شود.

مدیر مدرسه آقاباباخان شیراز گفت: در این نشست طلاب با مسائل چگونگی برخورداری امام رضا(ع) از تربیت الهی، صفات حضرت با بیان دلایل عقلی و نقلی، مقام علمی  آشنا می شوند.

وی در پایان گفت: در تلاش آن هستیم که در این ایام، به همت معاونین مدرسه و استقبال و حضور چشمگیر طلاب این حوزه علمیه، اخلاق و چگونگی زندگانی حضرت احمد بن موسی(ع) را با حضور کارشناسان و محققان حوزوی مورد تحلیل و تحقیق قرار بدهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha