یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پیاده روی صلح نسل جوان در نیویورک

راهپیمایی «پیاده روی صلح نسل جوان» با حضور جوانان و کودکان با پیشینه‌های دینی و فرهنگی مختلف از سرتاسر نیویورک برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شبکه جامعه اسلامی در شهر نیویورک آمریکا، در اقدامی نمادین در روز دهم سپتامبر، راهپیمایی «پیاده روی صلح نسل جوان» را با حضور جوانان و کودکان با پیشینه‌های دینی و فرهنگی مختلف از سرتاسر نیویورک برگزار می‌کند.

هدف از این راهپیمایی صلح که تعمدا در روز 10 سپتامبر، یعنی یک روز قبل از سالگرد واقعه تروریستی 11 سپتامبر برگزار می‌شود، نزدیک کردن نسل جوان جامعه با افکار و ادیان مختلف به یکدیگر می‌باشد.

پیاده روی مذکور در ساعات 2-6 بعد از ظهر دهم سپتامبر از میدان فولی آغاز شده و در پایان آن مراسمی میان ادیانی در یادبود قربانیان حادثه 11 سپتامبر برگزار می‌شود.

اعضای جامعه اسلامی شهر نیویورک از تمامی خواهران و برادران دینی و غیردینی و دیگر شهروندان نیویورک دعوت به عمل آورده‌اند تا با پیام صلح، دوستی، احترام و کرامت متقابل در این گردهمایی مشارکت کنند.

به علاوه پس از برگزاری گردهمایی «پیاده روی صلح نسل جوان» با مدیریت شبکه جامعه اسلامی، قرار است سازمانی با عنوان «صلح نسل جوان» راه اندازی شده و این تشکل قرار است فعالیت خود را با هدف نزدیک کردن جوانان از اجتماعات دینی مختلف، طراحی پروژه‌های مثبت اجتماعی از طریق خدمات اجتماعی و پرورش رابطه دوستی میان جوانان فرای مرزهای دینی آغاز نماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha