پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تهدیدهای اینترنتی نژادپرستان سبب به لغو جلسه ساخت مسجد

حوزه/ در پی انتشار پیام‌های تهدید آمیز در شبکه‌های اجتماعی، جلسه گفتگو در ارتباط با ساخت مسجد جدید در ایالت جورجیای آمریکا لغو شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از واشنگتن تایمز، در پی انتشار پیام‌های تهدید آمیز در شبکه‌های اجتماعی، جلسه گفتگو در ارتباط با ساخت مسجد جدید در منطقه نیوتاون در ایالت جورجیای آمریکا لغو شد. این در حالی است که پیشتر اعضای کمسیون شهر در جلسه‌ای، به ساخت مسجد رای منفی داده بودند.

در بیانیه مربوط به لغو جلسه گفتگو آمده است: معترضان  و مخالفان حق آزادی بیان دارند اما انتشار یک ویدئوی تهدید آمیز شبه نظامی در شبکه‌های اجتماعی نشان داد که عده‌ای قصد آزار و اذیت یا اعمال رفتار خشونت آمیز دارند.

شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) نیز علت ملغی شده این جلسه را احتمال برگزاری راهپیمایی مسلحانه افراط‌گرایان ضداسلامی عنوان کرد.

این شورا با محکوم کردن این اقدامات، همچنین از اعضای کمیسیون شهر به خاطر عدم رای دادن به ساخت مسجد انتقاد کرد.

در بیانیه این شورا آمده است: مسلمانان آمریکایی هر روزه در برابر تهدیدات افراط‌گرایان متعصب ایستادگی می‌کنند. مقامات دولتی در مقابل باید آنقدر شجاعت و جسارت داشته باشند که آن‌ها نیز چنین کنند.

مهلت قانونی ساخت مسجد در منطقه نیوتاون در روز 21 سپتامبر به پایان می‌رسد و در اعلامیه اعضای کمیسیون شهر آمده است که آنان هیچ برنامه‌ای برای تمدید این ضرب الاجل ندارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha