شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
طلبگی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مرودشت، از برگزاری نشست هم اندیشی آغاز سال تحصیلی حوزویان این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام اسدالله پرهیز، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در فارس گفت: به منظور هدف همگرایی، هم افزایی و همفکری حوزویان و طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان مرودشت و به همت معاونت آموزش این مدرسه، نشست هم اندیشی آغاز سال تحصیلی جدید ،چهارشنبه 17 شهریورماه سال جاری در فضای آموزشی این مدرسه برگزار می شود.

وی افزود: این نشست هم اندیشی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی نژاد تولیت این حوزه علمیه و با حضور کادر آموزشی، روحانیون این حوزه، اساتید برگزار خواهد شد.

مدیر مدرسه امام صادق(ع) مرودشت گفت: در این گردهمایی پس از سخنرانی، موضوعات مسائل ومشکلات طلاب سال های گذشته، روند تحصیلی حوزویان و ارزیابی های معاونت های اجرایی این مدرسه در سال گذشته و تابستان امسال مورد بحث وبررسی قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام پرهیز، اظهار داشت: این نشست ها طبق سنوات گذشته در ابتدای سال تحصیلی مدارس علمیه، در حوزه امام صادق(ع) شهرستان مرودشت برگزار خواهد شد که قطعا در روند و رشد تحصیلی طلاب نقش بسزایی خواهد داشت.

وی در پایان گفت: در این نشست در ارتباط با مسائل مختلف طلاب جدیدالورد در حوزه های، آموزشی، فرهنگی، فعالیت های فوق برنامه و .. بحث و تبادل نظر خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha